تمرکز روی احساسات پیام های بازاریابی، بیشتر روی اطلاع رسانی تمرکز می کنند. مردم فکر می کنند، اگر همه چیز را خیلی مختصر و مفید بگویند، بهتر است. فکر می کنند با گفتن واقعیت ها توجه مخاطب را جلب می کنند. بعد هم مخاطب، اطلاعاتش را مقایسه می کند، می سنجد و مطابق آنچه مد نظر تبلیغ بوده است رفتار می کند. ولی همیشه همه چیز اینقدر شسته - رفته اتفاق نمی افتد. اکثر نوجوان ها سیگار می کشند، با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چه چیزهایی درباره ی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می دانید؟
چه چیزهایی درباره ی شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل می دانید؟ تاثیر شبکه های اجتماعی بر فعالیت های بازاریابی همچنان ادامه دارد. شبکه های اجتماعی در حال انفجار هستند. اگر فیسبوک یک کشور بود، می توانست پر جمعیت...
پیام شبکه های اجتماعی به بازاریابی
پیام شبکه های اجتماعی به بازاریابی یکی از مهم ترین تاثیرات شبکه های اجتماعی، افزایش قدرت ارتباطات شفاهی (word of mouth communication) و بازاریابی شفاهی (word of mouth marketing) می باشد. اگر کسی درباره ی محصول، خدمات، برند یا مرکز...
شبکه های اجتماعی، بعد جدید بازاریابی در مراکز خرید و مال ها
شبکه های اجتماعی، بعد جدید بازاریابی در مراکز خرید و مال ها شبکه های اجتماعی، خود را بعنوان یکی از اجزای ثابت زندگی همه، یعنی افراد، برندها، محصولات و مراکز خرید، معرفی کرده اند. شبکه های اجتماعی همه جا نفوذ...
بازاریابی ویروسی (زنجیره ها ۴)
زنجیره ها: بزرگترین زیستگاه ها زیست شناسان، اغلب درباره ی زیستگاه های گیاهان و حیوانات صحبت می کنند. زیستگاه، محیطی طبیعی ست که همه ی عناصر لازم برای تداوم و بقای گونه های گیاهی و جانوری خاص خودش دارد. ایده...
بازاریابی ویروسی (زنجیره ها ۳)
زنجیره ی حرف ها همانطور که در مقاله ی اعتبار اجتماعی گفته شد، بعضی حرف ها به این خاطر بیان می شوند که مردم با کمک شان خودی نشان دهند و نظر بقیه را جلب کنند. ولی این تنها دلیل...
بازاریابی ویروسی (زنجیره ها ۱)
در ادامه ی سری مقالات بازاریابی ویروسی ؛ امروز به بررسی یکی دیگر از فاکتورها، می پردازیم.اگر فاکتورهای قبلی را مطالعه نکردید پیشنهاد می شود قبل از خواندن این بخش، مقالات قبل را مطالعه کنید. زنجیره ها دنیای والت دیزنی.این سه کلمه...