ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۳/۳۰
649 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه نتایج شبکه های اجتماعی را اندازه گیری کنیم؟

یکی از سوالاتی که همیشه درباره ی بازاریابی در شبکه های اجتماعی پرسیده می شود این است که: “نرخ بازگشت سرمایه (return of investment) شبکه های اجتماعی چقدر است؟”

از زیبایی های شبکه های اجتماعی می توان به این اشاره کرد که برنامه های بازاریابی در شبکه های اجتماعی را می توان با کمترین هزینه اجرا کرد و اگر برنامه ها روند درستی را طی نکند، می توان به راحتی آنها را اصلاح و باز نویسی کرد.

مقاله ای که توسط آویناش کاشیک منتشر شد، کسی که خود را مُبلغ بازاریابی دیجیتال می داند، نکات بالا را تایید کرد. شاید برخی از نکاتی که وی در مقاله ی خود عنوان کرده است بطور مستقیم در مراکز خرید و مال ها کاربرد نداشته باشد، اما او به نکات مفیدی درباره ی شبکه های اجتماعی اشاره کرد. از نظر وی، مساله اصلی تعداد دوستان، طرفداران و دنبال کنندگان نیست. حتی تعداد پست ها هم مهم نیست. مساله ی اصلی، اتفاقی است که پس از پست، اشتراک گذاری مطالب و مشارکت شما اتفاق می افتد. آیا توانسته اید توجه مخاطبان را جلب کنید؟ آیا برای آنها ایجاد شگفتی کرده اید؟ آیا باعث شدید مطالب شما را اشتراک گذاری کنند؟ آیا باعث شدید گفتگویی شکل بگیرد؟ آیا باعث شدید مخاطبان تصمیم جدیدی بگیرند؟

برای اکثر مراکز خرید، ساخت صفحه ای پر مخاطب در فیس بوک یا اینستاگرام، هدف اولیه ی مناسبی است. “کیفیت در برابر کمیت” همیشه یک چالش پایان ناپذیر است. اما در اینجا باید ابتدا به برخی اهداف کمی (quantitive) توجه کنید. تعداد “لایک” های صفحه های مراکز خرید باید از چند صد تا چند هزار لایک باشد. پرسش های دیگری که می توانیم توجه کنیم:

  • چگونه می توان با استفاده از ویژگی های معمولی مرکز خرید خود، تعداد مشتریان را افزایش دهیم؟
  • آیا شبکه هایی مانند فیسبوک می توانند احساس خاصی برای یک مرکز خرید معمولی ایجاد کنند؟ آیا شبکه دیگری مانند یک وبلاگ می تواند برای مشتریان مفیدتر باشد؟
  • چگونه می توانیم افراد را به اشتراک گذاری بیشتر ترغیب کنیم؟
  • چگونه می توانیم توجه آنها را جلب کنیم؟
  • چگونه می توانیم از توئیتر بطور موثر استفاده کنیم؟
  • چگونه می توانیم در اینستاگرام موثر باشیم؟

(منبع: بازاریابی دیجیتال در مراکز خرید و مال ها، شورای بین المللی مراکز خرید)

ادامه ی مقالات بازاریابی دیجیتال را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *