ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۵
400 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : چیزهایی که بر مذاکره تاثیر می گذارد

سرعتی که شما صحبت می کنید. اگر سریع حرف بزنید، مشتری نیز سریع حرف می زند. ما گرایش عادی شدیدی به تقلید از فردی داریم که قبل از ما صحبت می کرده است.

الفاظی که بکار می برید. اگر از کلمات قوی و معلوم استفاده کنید، قدرت و توانایی خود را القا می کنید. کلمات طولانی و جملات درهم و پیچیده، شنونده را خسته و گیج می کند.

حرکات بدن شما، زبان شماست. به کار بردن حالت های قوی؛ هوشیاری و کنترل شده، نشان می دهد که شما به وضوح موضوع مورد نظرتان را می شناسید و با آن آشنایی دارید. به عبارت دیگر، اگر شما دور خود بچرخید و روی صندلی خود خمیده شوید یا به چشمان مشتری نگاه نکنید شانس شما کم می شود و گیج و غیر صمیمی به نظر خواهید آمد.

اگر بتوانید طرف غالب در مکالمه باشید برای شما خیلی خوب است. اما اگر مشتری بخواهد زرنگی کند و بحث را در دست بگیرد، شما باید چه کار کنید؟ این مورد خیلی رخ می دهد؛ زیرا مشتری ها نیز به اندازه ی شما مطلع هستند و می دانند که هر کسی که مکالمه را در دست بگیرد، اوضاع به نفع او خواهد بود.

با مشتری بحث نکنید و با بلند کردن صدا و یا سرعت دادن به مکالمه سعی نکنید بر مشتری غلبه کنید. چنین کاری باعث دعوا می شود. در عوض شما می توانید، به راحتی یک الگوی سنجیده ای را انتخاب کنید.

اگر مشتری خیلی سریع صحبت کرد و خواست بر همه چیز مسلط شود، شما آرام باشید. با آرامش سوال کنید و پاسخ دهید. عاقلانه برخورد کنید و با منطق پیش بروید. این استراتژی بهتر جواب می دهد و به اعتقاد من هنگامی که مشتری را به صحبت ترغیب می کنید بسیار موثر خواهد بود. در حقیقت هرچه مشتری بیشتر حرف بزند، اطلاعات بیشتری در مورد خودش، شرکتش، مشکلات و خدمات درخواستی اش می دهد.

ذهن شنوندگان را بخوانید

سریع صحبت کردن حس اضطراری بودن را القا می کند. گاهی اوقات ضرورت دارد که سریع صحبت کنید. با این کار می توانید شنوندگان خود را وادار کنید که قبول کنند شما راه حل مشکل آنها را می دانید و تشخیص می دهید که زمان، عامل بسیار مهمی در این مشکل به شمار می رود.

سریع حرف زدن، به هر حال نشان می دهد که شما خیلی جدی هستید و قصد شوخی ندارید. قسمتی از فوت و فن کار این است که شما ذهن شنوندگان را بخوانید و بفهمید آنها به دنبال چه چیزی هستند.

با مشتریان خود قبل از جلسات رسمی مکالمه داشته باشید تا بدانید سبک صحبت کردن آنها چگونه است. دوست دارند سریع حرف بزنند یا آرام؟ آیا حقایق را می خواهند یا اصول کلی و خیالی؟ آیا از شنیدن حقایق لذت می برند یا به داستان علاقه مندند؟ بعد می توانید روش صحیح صحبت کردن با آنها را بکار ببندید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *