ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۷
1,046 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۴)

در ادامه ی مقالات گذشته، مواردی که نباید در حین فرآیند فروش به زبان آورده شود، توضیح می دهیم.

  • ما هرگز با این کار موافقیت نمی کنیم

این جمله مثل بمب اتمی است که باعث می شود بحث مربوط به خرید و فروش به تباهی کشیده شود. مشتریان بسیار زیادی این جمله را بعنوان تاکتیک تخریب مذاکره با من در میان گذاشتند.

البته گاهی اوقات هنگامی که شرایط فروش مطلوب نیست وسوسه می شوید که این جمله را بر زبان آورید و آشفته شوید. قبل از اینکه عصبانیت خود را بر روی دیگران خالی کنید، آرامش خود را حفظ کنید.

من دقیقا این حس را درک می کنم و با آن موافقم. با وجود این، به شما هشدار می دهم که دیگر این جمله را بر زبان نیاورید؛ زیرا احتمال فروش را از بین می برد. حتی زمانی که به نظر می رسد شما مخالف بوده و فکر مخالفی هم داشته باشید، راه هایی برای یافتن مسیری جدید برای هر موضوعی وجود دارد.

همانطور که قبلا گفتم، کلمه ی “هرگز” کلمه ی بسیار پر معنایی است و به ندرت صحیح است. به اندازه ی کافی فرصت دهید و بردبار باشید، می توانید توافق کنید و محصول خود را بفروشید.

  • این اتفاق هرگز نمی افتد

در اینجا ما دوباره به “هرگز” برمی گردیم. به شما پیشنهاد می کنیم که این کلمه را از مکالمات خود حذف کنید. شما می توانید از کلماتی مانند “بعید”، “غیر محتمل”، “غیر معمول” و “قابل بحث” استفاده کنید. اما از “هرگز” استفاده نکنید.

زمان تغییر می کند. چیزهایی که قبلا هرگز ندیده ایم، امروز رایج و معمول هستند. پس هنگامی که یک مشتری درخواست غیرممکنی دارد، سعی کنید توقع او را تغییر دهید و بعد بدون اینکه به کسی یا چیزی پرخاش و بی احترامی کنید، سعی کنید جوابی برای آن پیدا کنید. اگرچه این کار مشکل است، اما حداقل تلاش خود را بکنید.

  • نمی توانم به طور مطلق آن را تضمین کنم

در اینجا مشکل کلمه ی “مطلق” است. این یک کلمه دیگر است که مجموعه ای غیر قابل قبول از انتظارات را در هر معامله ای ایجاد می کند. در مجموع شما تنها می توانید از جنبه های مختلفی بعضی از چیزها را تضمین کنید. هر چیزی مثل زلزله و طوفان می تواند اتفاق بیفتد، انبار شرکت شما ممکن است فردا بسوزد و شما در بعضی موارد نمی توانید هیچ کاری بکنید.

گارانتی یا تضمین می تواند یک ابزاری برای فروش بسیار مثبت باشد، اما باید به دقت استفاده شود. گارانتی را با مطلقا به کار نبرید؛ زیرا من تضمین می کنم که اگر شما این کار را انجام دهید دیر یا زود پشیمان می شوید و گارانتی تنها به معنی قطعیت در ضمانتی است که می توانید بدهید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *