برندسازی شخصی: شخصیتهای اجتماعی زیر نورافکن در این مقاله به دو شخصیت میپردازیم که در عرصهی جهانی جایگاه خاصی دارند و میبینیم که چطور خودشان را برند کردهاند تا تاثیر و نفوذشان را به حداکثر برسانند. کیت میدلتون Kate Middleton: شاهزاده خانم فروتن وقتی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد، جهان را به شگفتی آورد. او ناگهان از فردی عادی به شخصیت سلطنتی مشهوری تبدیل شد. مردم او را بهخاطر محافظهکاریهای ظریفش میستایند و او را به شخصیت حساس،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه مثبت ظاهر شویم
چگونه مانند یک شخص مثبت ظاهر شویم اغلب اشخاص فکر می کنند وقتی با کسی آشنا می شوند که از او خوششان می آید باید مطلبی را با او در میان بگذارند، حرفی بزنند و نشان بدهند که آنها هم...
برندسازی شخصی: افراد برجسته در دنیای کسبوکار
برندسازی شخصی: افراد برجسته در دنیای کسبوکار مواردی که در این قسمت آوردهام، دربارهی کسانی است که واقعا با برند شخصیشان در تماساند و از نامشان برای ساختن امپراطوری استفاده کردهاند. سعی میکنم که در چند پاراگراف کوتاه به شما...
شتاب بخشی در اثر مرکب: بهتر از انتظارات انجام دهید
شتاب بخشی در اثر مرکب: بهتر از انتظارات انجام دهید من با مدیرعاملی همکاری می کردم که فلسفه اش این بود که مبالغ مربوط به مردم، شامل فروشندگان و تامین کنندگانش را چند روز پیش از تعهد قرارداد پرداخت کند....
حالا چه بگویم
چگونه هرگز فکر نکنید« حالا چه بگویم ؟» مواقعی پیش می آید که حتی افراد سر و زبان دار و خوش صحبت نیز سرشان به دیوار می خورد. اگر احساس کردید که حرفی برای گفتن ندارید که گفت وگوی مرده...
برندسازی شخصی: بررسی پتانسیل بازار
برندسازی شخصی: بررسی پتانسیل بازار برندسازی شخصی به شما کمک میکند با بررسی ویژگیهای حسی (اینکه ظاهر و صدایتان چگونه است)، جذابیت منطقی (مهارتها، تحصیلات و تجربهی کاریتان) و جذابیت عاطفی (اینکه در اطرافیانتان چه احساسی ایجاد میکنید)، شخصیت برندتان...
علاقه تان را پیدا کنید
در مورد کاری که می کنید، علاقه به خرج دهید این همان کلیدی ست که همه روی اش متمرکز می شو و معتقدند تنها چیزی ست که اهمیت دارد. این طور نیست. اشتباه نکنید. این فقط یک کلید است؛ ولی...