ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
394 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: بررسی پتانسیل بازار

برندسازی شخصی به شما کمک می‌کند با بررسی ویژگی‌های حسی (اینکه ظاهر و صدایتان چگونه است)، جذابیت منطقی (مهارت‌ها، تحصیلات و تجربه‌ی کاری‌تان) و جذابیت عاطفی (اینکه در اطرافیانتان چه احساسی ایجاد می‌کنید)، شخصیت برندتان را بشناسید. برند شخصی موفق برای مخاطب هدفتان به‌یادماندنی، بامعنا و جذاب خواهد بود.

ویلیام آرودا، مربی برندسازی شخصی، می‌گوید: «مطمئن شوید که چیزی بی‌همتا و ارزشمند عرضه می‌کنید. شما چیزی برای ارائه دارید که نزد هیچ‌کس دیگری پیدا نمی‌شود. وقتی این عنصر را پیدا کردید، تصمیمات شغلی‌تان را بر اساس همان بگیرید و از آن استفاده کنید تا از دیگران متمایز شوید و آنچه را که برای رسیدن به هدفتان لازم دارید، جذب کنید.»

پیشاپیش سرمایه‌گذاری کنید

در برندسازی شخصی باید تصمیم بگیرید نقش فعالی در جهت‌دهی به مسیر زندگی‌تان داشته باشید. شما مدیریت زندگی‌تان را به دست می‌گیرید و از وابستگی به دیگران دست برمی‌دارید. شما کشف می‌کنید که چطور می‌توانید از آنچه برای عرضه به دیگران دارید بیشترین بهره را ببرید. برندسازی شخصی به شما این اجازه را می‌دهد که خودتان باشید تا بتوانید سرنوشتی داشته باشید که برایش آفریده شده‌اید.

برندسازی شخصی فرآیندی استراتژیک است که از دنیای کسب‌وکار آغاز شد و به دنیای فردی هم سرایت کرد. همه‌ی مراحل این فرآیند اهمیت دارد.

در اینجا تنها بعضی از مزایای برندسازی را آورده‌ایم:

  • پیروزی: از آنجایی که می‌خواهید کارتان و چگونگی انجام آن را با شخصیتی که دارید هماهنگ کنید، شانس موفقیت و پیروزی‌تان بالا می‌رود. وقتی انسان ثابت‌قدمی باشید و بتوانید از همه‌ی آنچه دارید استفاده کنید، دستاوردهای بیشتری خواهید داشت.
  • کنترل: داشتن برند شخصی باعث می‌شود کنترل کارتان دست خودتان باشد. در این صورت می‌توانید آنچه هستید و آنچه باید انجام دهید را در کنترل داشته باشید؛ نه اینکه آنچه فکر می‌کنید دیگران می‌خواهند را اینکه انجام دهید.
  • متمایزسازی: می‌فهمید چه چیزی شما را از بقیه‌ی کسانی که همان کار شما را انجام می‌دهند، متمایز می‌کند. برندسازی شخصی به جای پنهان کردن تفاوت‌ها، آن‌ها را با آغوش باز می‌پذیرد.
  • حضور: در برندسازی شخصی، شما با دقت به اینکه در چشم دیگران چطور ظاهر می‌شوید، معنای واقعی حضور داشتن را درک می‌کنید.
  • رفاه: برندهای قدرتمند چیزی بیش از کالاهای معمولی دریافت می‌کند. در فرآیند برندسازی شخصی، یاد می‌گیرید از کالای صرف بودن پرهیز کنید.
  • عزت نفس: وقتی بدانید زندگی اصیلی دارید و بتوانید خودتان را همان‌طور که هستید بپذیرید، احساس بهتری درباره‌ی خودتان پیدا می‌کنید.
  • درک خود: یکی از مزایای اصلی برندسازی شخصی این است که درباره‌ی خودتان بسیار فکر می‌کنید، می‌بینید چه کسی هستید، چه توانایی‌هایی دارید و استعدادهایتان کدام است. در این روند، خودآگاهی‌تان افزایش می‌یابد.
  • دیده‌شدن: در برندسازی شخصی تکنیک‌هایی برای متمایز کردن خودتان یاد می‌گیرید که به دیده‌شدن شما کمک می‌کند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *