ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
575 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

برندسازی شخصی: افراد برجسته در دنیای کسب‌وکار

مواردی که در این قسمت آورده‌ام، درباره‌ی کسانی است که واقعا با برند شخصی‌شان در تماس‌اند و از نامشان برای ساختن امپراطوری استفاده کرده‌اند. سعی می‌کنم که در چند پاراگراف کوتاه به شما نشان دهم که در قلب برند شخصی هر کدام از این افراد چه چیزی نهفته است.

سایمون کاول Simon Cowell

برای بسیاری از کسانی که آرزوی خواننده‌شدن دارند، شنیدن نام سایمون کاول تن را به لرزه می‌اندازد (او داور رقابت‌های استعدادیابی خوانندگی است). کاول هنرمند، مدیر اجرایی رپرتوار (مجموعه قطعه‌های موسیقی که تکنواز یا خواننده برای ارکستر یا کنسرت آماده می‌کند) تولیدکننده‌ی تلویزیونی و کارآفرینی است که برند شخصی‌اش مستلزم عالی بودن اوست. او به این معروف است که در ارزیابی استعداد افراد تازه‌کار، حرفش را رک و صریح می‌زند.

برند شخصی کاول برند کسب‌وکارش هم هست، که بر پایه‌ی بازخورد مستقیم، صداقت و داشتن نگاهی منتقد به استعدادها بنا شده است. برند او در ایالات متحده با اولین فصل حضورش در جایگاه داور در برنامه امریکن آیدل American Idol تقویت شد. «قصد جسارت ندارم، ولی …» عبارتی است که به امضای او تبدیل شد و نشان می‌داد قصد دارد به یکی از شرکت کننده‌ها بگوید در حد استانداردهایش ظاهر نشده است.

کاول با تولید برنامه‌های تلویزیونی بیشتر در ایالات متحده و خارج از آن، از برندش برای افزایش نفوذش استفاده کرده است. برند او تقریبا به الگوی خاصی تبدیل شده و دیگر داوران از او تقلید می‌کنند.

هاوارد استرن Howard Stern

هاوارد استرن پسر خانواده‌ای مهاجر یهودی و اهل نیویورک است که کارش در رادیو را در سال ۱۹۹۷ آغاز کرد و هنوز ادامه دارد. برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی او، حضورش در رسانه‌ها، کتاب‌ها و فیلم‌هایش همگی تاییدی بر عنوانی است که خودش روی خودش گذاشته: «سلطان همه‌ی رسانه‌ها.»

ظاهر استرن، برند اوست. او آدمی پرحرف و جنجالی است و بیشتر مردم او را ناخوشایند می‌دانند. این حقیقت که برنامه‌های او رکورد جریمه را در میان برنامه‌های رادیویی دارد، نه‌تنها برندش را خدشه‌دار نمی‌کند، بلکه به شهرتش می‌افزاید.

برند شخصی استرن قرار است مرزهای پذیرفتنی‌بودن را جابه‌جا کند. او به برندش پایبند است و از رادیو برای تبلیغ برچسب هاوارد استرن استفاده می‌کند. این یعنی وقتی روی خط برنامه او قرار می‌گیرید، می‌توانید انتظار داشته باشید که با دیدگاهی خلاف جریان تفکر رایج روبه‌رو شوید. استرن هماهنگ با برندش عمل می‌کند و هواداران بسیاری دارد که از سبکش حمایت می‌کنند.

(منبع: برندسازی شخصی، سوزان کریتون)

در ادامه مقالات برندسازی شخصی همراه ما باشید …

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *