ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
414 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

چگونه هرگز فکر نکنید« حالا چه بگویم ؟»

مواقعی پیش می آید که حتی افراد سر و زبان دار و خوش صحبت نیز سرشان به دیوار می خورد. اگر احساس کردید که حرفی برای گفتن ندارید که گفت وگوی مرده از نو زنده شود و اگر احساس میکنید به دلایل سیاسی یا هر دلیل دیگر باید کاری کنید که گفت و گو ادامه پیدا کند، به روش زیر اقدام کنید. من اسم آن را روش طوطی گذاشته ام. طوطی همان مرغ زیبایی است که در مناطق گرمسیری زندگی می کند و هر حرفی را که بزنید تکرار می نماید.
هرگز به تماشای بازی تنیس نشسته اید؟ توپ مرتب از روی تور در رفت و برگشت است. به همین شکل در صحبت با اشخاص هم شما یک حرف را میزنید و طرف مقابل با توجه به حرفتان پاسخ میدهد. بعد نوبت صحبت دوباره به شما می رسد و بعد… با صداهایی از قبیل «آها، اوم» به طرف مقابل اطلاع میدهید که توپ در زمین شما فرود آمده است. در واقع علامت میدهید که: «بله متوجه شدم.»
بعد چه بگویم؟
ممکن است وقتی نوبت صحبت به شما می رسد، ذهنتان از کار بیفتد. هر چه فکر می کنید می بینید جوابی برای حرفهای طرف مقابل ندارید. وحشت نکنید. مانند یک طوطی دو، سه کلمه آخر حرف طرف مقابل را تکرار کنید. لحن کلامتان باید علاقه مندانه باشد و حالت پرسش به خود بگیرد. اینگونه توپ را دوباره به زمین حریف پرتاب می کنید.
دوستم، فیلیپ، گاه به استقبالم به فرودگاه می آید. اغلب اوقات به قدری خسته هستم که روی صندلی بغل دست راننده خوابم میبرد و در این شرایط فیلیپ تبدیل به یک راننده می شود.
چند سال قبل بعد از یک سفر به واقع خسته کننده، چمدانم را در اتومبیل فیلیپ گذاشتم و به سرعت روی صندلی جلو برای خودم جا گرفتم. در حالی که خواب چشمانم را پر کرده بود، فیلیپ از تئاتری که شب پیش رفته بود حرف زد. من که به تازگی با روش طوطی آشنا شده بودم، پرسیدم: «تئاتر؟» «بله، نمایش بسیار خوبی بود.»
نمایش خوب؟» فیلیپ که از توجه و علاقه من به تئاتر به هیجان آمده بود، گفت: «بله، نمایش جدید استفن سوندیم است. اسم نمایشنامه را سوئینی تاد گذاشته اند.»
«سویینی تاد؟» بار دیگر از روش طوطی استفاده کردم. حالا فیلیپ به هیجان آمده و کاملا گرم شده بود.
«بله، موسیقی عالی و یک حکایت باورنکردنی.» «حکایت باورنکردنی؟» این همه چیزی است که فیلیپ به آن نیاز داشت. در مدت نیم ساعت بعدی فیلیپ همه ماجرا را برایم تعریف کرد.
حالا مانند طوطی یک کلام مانده به آخرین کلام او را به لحن سؤالی مطرح کردم. «موسیقی عالی؟ گفتی موسیقی اش عالی بود؟» روش من مؤثر واقع شد. در چهل و پنج دقیقه ای که تا خانه من فاصله بود، فیلیپ آهنگ «زن زیبا»،
«بهترین کیک در لندن» و ترانه های دیگر سویینی تاد را برایم خواند. مطمئنم که حتی تا به امروز فیلیپ معتقد است بهترین صحبت ممکن را با من داشته است. تنها کاری که من کردم این بود که از روش طوطی بهره گرفتم.
روش طوطی
هرگز بدون مطلب باقی نمانید. مانند یک طوطی، دو سه کلمه آخر حرف طرف مقابل را تکرار کنید. بعد از آن به تنها چیزی که احتیاج دارید گوش دادن است.
با استفاده از روش طوطی به سود برسید
روش طوطی می تواند روی اشخاص تأثیر بگذارد.

سری مقالات چطور با هر شخصی صحبت کنیم را دنبال کنید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *