ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۸
512 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
در مورد کاری که می کنید، علاقه به خرج دهید

این همان کلیدی ست که همه روی اش متمرکز می شو و معتقدند تنها چیزی ست که اهمیت دارد. این طور نیست. اشتباه نکنید. این فقط یک کلید است؛ ولی در ضمن، همان کلیدی ست که باید بیشتر از همه حواستان به آن باشد. شنیده ام که مردم همیشه می گویند: ولی من علاقه ای به کارم ندارم. (موقع خواندن این جمله از صدایی زیر و جیغ مانند استفاده کنید). میدانم که فکر می کنید باید یک زندگی با کیفیت و پر از هیجان بی وقفه داشته باشید، می دانم این چیزی ست که مردم به شما می گویند. ولی این جوری اتفاق نمی افتد. می پرسید: «آره، ولی در مورد آدمهای مشهوری مثل بونو، برانسون و آپرا چطور؟» به من اعتماد کنید.

اگر نگاهی به کارنامه ی کاری شان بیندازید، دیگر فکر نمی کنید ۹۵ درصد مواقع خوش میگذرانند. اشتباهی که مردم می کنند این است که بر اساس حالت «روی صحنه»ی آدمهای مشهور قضاوت می کنند؛ نه دربارهی پشت صحنه ی زندگی واقعی شان. در مورد این موضوع فکر کنید: بونو چند ساعت در روز را روی صحنه و به انجام آن چیزی می گذراند که عاشق اش است؟ یا برانسون چه قدر وقت در نشریات می گذارد تا «کسب و کاری جدید و تحول بخش» را معرفی کند؟ آپرا چطور؟ چند ساعت را جلوی دوربین تلویزیون صرف ماموریت اش می کند؛ یعنی «استفاده از تلویزیون برای تغییر در زندگی مردم»؟ در واقعیت چگونه است؟ خیلی کم (اگر خیلی خوب محاسبه کنیم، ۵ درصد). بقیهی ساعت های عمرشان در جلسات پایان ناپذیر، مذاکرات، بررسی قرارداد، دادگاههای صندلی آرایشگاه، تمرین برنامه، سفر و رفت و آمد می گذرد.

علاقه تان را نسبت به کاری که انجام می دهید، بیش از حد رمانتیک نکنید. درست که آن ۵ درصد زمانی که این آدمها به کارشان می دهند، نسبتا خوب است قبول! خیلی خوب است ولی بدون توجه به کاری که انجام می دهید، بدانید همان هم در اکثر مواقع، خسته کننده است. هیچ چیز همیشه عالی نیست. همین الان این فکر را از سرتان بیندازید بیرون. حیرت کردید؟ این موضوع را روی یک برچسب بنویسید و بچسبانید بالای کامپیوترتان: «این کار قرار است ۹۵ درصد مواقع برای ام ناخوشایند باشد». واقعیت را عرض کردم. و این فقط نظر من نیست. بگذارید تیتری از وال استریت ژورنال را به استدلال ام اضافه کنم: «آن کاری را می کنید که دوستاش دارید؟ شاید هم نه. به کارآفرینان احتمالی گفته می شود که بروند دنبال علاقه شان. این کار شاید راه خوبی باشد برای از بین بردن علاقه تان.» کار، قرار است ۹۵ درصد اوقات ناخوشایند باشد. اما آن ۵ درصد دیگر خیلی محشر است.

منبع: دیوانگان ثروت ساز (دن هاردی)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *