ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۷/۱۹
499 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
از متخصصان بیاموزید

آیا کسانی که با مایه و پس زمینه ضعیف شروع کردند و به موفقیتهای شایان توجه رسیدند، جملگی اقبالشان بلند بود؟ اگر اشخاص به شدت تلاش می کردند، مرتب مطالعه می کردند و زحمت می کشیدند، به خاطر شانس و بخت بلند این کار را می کردند؟ آیا این توضیح بدین معنا بود اشخاصی که تک و تنها، بدون حامی و دوست، بدون دانستن زبان، بدون پول، بدون فرصتهای مناسب به اینجا آمدند و موفق شدند، صرفا خوش شانس بودند؟ این توضیح به نظرم رسید که نامفهوم و بی محتواست.

آمار دروغ نمی گویند
به گفته سازمان مالیاتی امریکا، در این کشور بیش از ۵ میلیون میلیونر زندگی می کنند که اغلب آنها خودساخته اند. در این کشور ۳۰۰ میلیاردر زندگی می کنند که با هیچ شروع کردند. همه ساله در امریکا ۱۰۰هزار نفر به جمع میلیونرها می پیوندند. به عبارت دیگر، در هر پنج دقیقه یک نفر به جمع میلیونرها اضافه میشود. آیا همه اینها خوش شانس هستند؟

پیشرفت در فلسفه

در حدود ۳۵۰ سال قبل از میلاد مسیح، ارسطو به مطلبی اشاره کرد که پایه و اساس فلسفه غرب و اندیشه غربی به شمار آمده است. در زمانی که مردم به خدایان مختلفی ایمان داشتند که در کوه المپ زندگی می کردند، ارسطو اصل علیت را بیان نمود. او گفت ما در یک عالم هستی نظم دار زندگی می کنیم که تحت حاکمیت قوانینی تغییرناپذیر است. او گفت برای هر اتفاقی که بیفتد دلیلی وجود دارد که ممکن است ما قانون یا اصل در پس آن را بدانیم یا ندانیم.

امروزه، ما این را «قانون علت و معلول» می شناسیم و از آن برای تفسیر اتفاقاتی که در دنیایمان می افتد استفاده می کنیم. اما در روزگار ارسطو، این یک حرف مهم و قابل ملاحظه بود، که مانع بزرگی را از سر راه اندیشه برداشت. مطالعه فلسفه را متحول ساخت و اندیشمندان را طی قرون متمادی تا به امروز هدایت نمود. گفته شده است که تمام اندیشه های غربی در مدت ۲۰۰۰ سال صرفا در حکم پانوشت برای ارسطو به شمار می روند.

به زبان ساده، قانون علت و معلول می گوید همه چیز به دلیلی اتفاق می افتد. برای هر اتفاقی دلیل یا دلایلی وجود دارد. خواه شما این دلایل را بدانید و یا ندانید یا با آنها موافق نباشید. هیچ چیزی اتفاقی صورت خارجی پیدا نمی کند. این قانون می گوید اگر چیزی در زندگی خود بخواهید، می توانید با احتمال زیاد آن را به دست آورید. کافی است کسانی را پیدا کنید که به این چیزی که شما می خواهید دست یافته باشند. بعد باید به خود نظم و ترتیبی بدهید که کار آنها را بکنید، باید بارها و بارها این کار را بکنید تا اینکه سرانجام به نتیجه ای که آنها به دست آورده اند، برسید.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *