برندسازی شخصی: شخصیتهای اجتماعی زیر نورافکن در این مقاله به دو شخصیت میپردازیم که در عرصهی جهانی جایگاه خاصی دارند و میبینیم که چطور خودشان را برند کردهاند تا تاثیر و نفوذشان را به حداکثر برسانند. کیت میدلتون Kate Middleton: شاهزاده خانم فروتن وقتی کیت میدلتون با شاهزاده ویلیام ازدواج کرد، جهان را به شگفتی آورد. او ناگهان از فردی عادی به شخصیت سلطنتی مشهوری تبدیل شد. مردم او را بهخاطر محافظهکاریهای ظریفش میستایند و او را به شخصیت حساس،...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.مدیریت افراد بد قلق، بخشی هنر و بخشی علم است
مدیریت افراد بد قلق ، بخشی هنر و بخشی علم است در ادامه ی مقاله ی گذشته این سوال پیش می آید که، این استعداد مدیریتی (مدیریت افراد بد قلق) را از کجا شروع کنیم؟ شما باید کار را با...
یک مورد تجاری برای بازاریابی محتوایی
یک مورد تجاری برای بازاریابی محتوایی اگرچه بازاریابی محتوایی در عمل موضوع تازه ای نیست؛ یک رشته ی نسبتا جوان است؛ بدین معنا که تعدادی از بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار هستند که می بایست برای بکار گیری...
همیشه حرف جالبی برای گفتن داشته باشید
همیشه حرف جالبی برای گفتن داشته باشید حتما شما هم شنیده اید که بعضیها میگویند: «نمی توانم به مهمانی بروم، لباس ندارم که بپوشم.» اما آخرین باری که شنیدید کسی گفت: «نمی توانم به مهمانی بروم برای اینکه حرفی برای...
برندسازی شخصی: چهرههای ورزشی
برندسازی شخصی: چهرههای ورزشی کتابهای زیادی دربارهی چهرههای ورزشی و نقش آنها در پیروزیهایشان نوشته شده است. در اینجا تنها به دو نفر اشاره میکنم که برندی مشخص دارند. آنها از شهرت ورزشیشان فراتر رفتهاند و میراثشان را در جاهای...
سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: وقت گذرانی
سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: وقت گذرانی دوباره به گروه برمیگردیم، آن سکوتی که بر گروه حاکم بود شکسته است و چند نفر از تجربیاتی که قبلا در گروه داشته اند سخن می گویند. «من قبلا در دبیرستان در...
دوری از بحث کردن برای حفظ رابطه
بحث بر سر مواضع، تداوم رابطه را به خطر می اندازد چانه زنی موضعی به جدال اراده تبدیل می شود. هر مذاکره کننده از کاری که انجام خواهد داد و کاری که انجام نخواهد داد دفاع می کند. به جای...