ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۱
526 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
شرایط شکست شرکت ها

کالینز مراحل سقوط شرکت ها را به ترتیب زیر نام می برد

مرحله ی اول: غرور ناشی از موفقیت

مرحله ی دوم: پیشروی بدون انضباط

مرحله ی سوم: انکار خطر و زیان

مرحله ی چهارم: به دنبال راهی برای خلاصی از وضعیت

مرحله ی پنجم: واگذاری شرکت به یک رقیب و یا تسلیم و پذیرش مرگ.

با شناخت مراحل سقوط و پیدا کردن راه حل، می توان احتمال سقوط را کاهش داد. گاهی شرکت های بزرگ اشتباهات بدی مرتکب و بعد دوباره سر پا می شوند. هر شرکتی – مهم نیست چقدر بزرگ باشد – در معرض سقوط است؛ هیچ قانون طبیعی ای نمی تواند با اقتدار تضمینی کند که شرکتی برای همیشه در قله بماند. برای تمامی برندها احتمال سقوط هست و غالبا هم همین میشود. اما همان طور که تحقیقات کالینز تأکید می کنند، بعضی از شرکت ها می توانند جان به در برند و گاهی اوقات از قبل هم قوی تر می شوند؛ حتی بعد از اینکه به اعماق مرحله ی چهارم سقوط کرده باشند. عامل سقوط، اغلب اوقات از درون شرکت آغاز می شود و شرط بهبودی و سر پا شدن در دستان خود ماست. ما زندانی چرخه هایمان، تاریخ و حتی شکست های مقطعی مسیر پیش رویمان نیستیم. تا وقتی که بازی کاملا تمام نشده باشد، همیشه امید به بازگشت وجود خواهد داشت.
«شرکتهای بزرگ ورشکست می شوند ولی غالب آنها دوباره رشد می کنن.»

جیم کالینز، استاد جادویی موفقیت شرکتهاست؛ بزرگ ترین، بهترین، ضعیف ترین و آنهایی که شکست خوردند؛ از شرکت های نوپا تا آنهایی که از زمان تأسیس شان دو سوم قرن می گذرد. نویسنده ی کتابهای پرفروش (از خوب تا عالی) و (ساختن برای ماندن: عادات قدرتمند شرکتهای قدرتمند) همزمان، مدیرانی را برای بخش های صنفی و اجتماعی آموزش میدهد. کار او مورد تحسین «هفته نامه ی تجارت»، «اکونومیست»، «یو اس ای تودی» و «نشریه ی تجاری هاروارد» قرار گرفت. جیم کالینز در کتابهایش برخی از باورهای رایج را به چالش می کشد. مثلا اینکه آیا واقعا آن طور که خیلی ها می گویند، دوره های اقتصادی سخت و پر آشوب نیازمند رهبرانی جسور و عاشق خطر کردن است؟

کالینز چندان با این مساله موافق نیست. بسیاری از رهبران و مدیران مورد بررسی کالینز افرادی مخالف خطر کردن و حتی بیزار از آن هستند. افسانه دیگری که کالینز آن را زیر سوال می برد این است که تنها عامل موفقیت نوآوری است. بیشتر شرکت های مورد توجه و بررسی کالینز شرکتهایی بودند که یک قدم از مد روز بازار عقب تر بودند.

در سال ۲۰۰۹ آکیو تویودا، رئیس شرکت تویوتا، صنعت خودروسازی را با اظهارنظری عجیب حیرت زده کرد؛ او گفت که کتاب جیم کالینز با عنوان «چگونه شرکتهای قدرتمند سقوط می کنند؟» را خوانده و به این نتیجه رسیده است که شرکتش در چهارمین مرحله از پنج مرحله ی زوال معرفی شده است.

کالینز به ما می گوید: هر شرکتی – مهم نیست چقدر بزرگ باشد- در معرض سقوط است؛

هیچ قانون طبیعی نمی تواند با اقتدار تضمینی کند که شرکتی برای همیشه در قله بماند.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *