ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۱
610 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مدیریت افراد بد قلق ، بخشی هنر و بخشی علم است

در ادامه ی مقاله ی گذشته این سوال پیش می آید که، این استعداد مدیریتی (مدیریت افراد بد قلق) را از کجا شروع کنیم؟ شما باید کار را با تمایز قائل شدن بین رفتاری که اخراج آنی یک کارمند را ایجاب می کند، مثل سرقت یا اقدامات کاملا غیر قانونی، و رفتاری که دردسرساز است اما خلاف قانون نیست، آغاز کنید. واحد منابع نیروی انسانی شرکت شما می تواند اطلاعات زیادی را در خصوص فرآیند های خاص مربوط به این نوع رفتارها را در سازمان تان و اینکه چطور می توان بین رفتار مجرمانه و دردسرساز تفاوت قائل شد، ارائه کند.

اما چالشی رعب انگیز باقی می ماند: برخورد با رفتاری که خلاف قانون نیست، اما برای فعالیت های و فرهنگ شرکت مخرب است. با وجود همه چیز، اگر نتوانید کارمندی را بابت شکایت کردن یا نق زدن اخراج کنید، چه کار می توانید بکنید؟

پاسخ تا حدودی در درک علل ریشه ای و احساسات شدیدی نهفته است که در اغلب موارد، در پس رفتار بد قلقِ افراد قرار دارد، موضوعی که در مقالات آینده به تفصیل بررسی خواهیم کرد. افزون بر آن، لازم است بدانید چطور پاسخ خود را به رفتار خاص مورد بحث تطبیق دهید.

مثلا حل و فصل درگیری بین دو کارمند، مستلزم استراتژی بسیار متفاوت از بررسی وضعیتی است که در آن، کارگر یا کارمندی در انجام تعهد خود قصور کرده است و این وضعیت به نوبه ی خود متفاوت از وضعیتی است که مدام کم کاری کرده است.

مدیرانی که در محل کار به شکل موثری با افراد بد قلق برخورد می کنند، از توانایی اندیشیدن روی رفتار و نگرش های خود نیز برخوردارند و تشخیص می دهند که آیا در پدید آمدن این مساله نقش داشته اند یا خیر.

بعلاوه، مدیران خبره در برقراری ارتباط متبحرند: آنها می دانند چطور بازخوردهای سازنده ای را ابراز کنند که به دیگران در بهبود و تصحیح رفتارشان کمک می کنند و آنها برای مربی گری و نیز برای ایجاد یک طرح ارتباطی که مانع بروز رفتار دردسرساز از همان وهله ی اول می شود، استعداد خاصی دارند.

بنا به تمام دلایلی که ذکر شد، برخورد موثر با افراد بد قلق در محل کار، بخشی هنر و بخشی علم محسوب می شود. این کار نیازمند ترکیب ظریفی از مهارت بین فردی، شعور عاطفی و برنامه ریزی دقیق است. علاوه بر آن، می بایست بدانید، چطور باید به رفتار دردسرساز پرداخت، قبل از اینکه وضعیت به میزان بالایی از جایگزینی، کارگریزی یا غیبت های غیرموجه، افت بهره وری، یا خرابکاری مبدل شود و لازم است مشخص کنید کی وقت آن رسیده است که از خارج از مجموعه کمک بطلبید، مثلا از متخصصان مدیریت خشم که می توانند احساسات و عواطفی را که اغلب محرک رفتار بد قلق هستند، آرام و هدایت کنند.

(منبع: چگونه با کارمندان بد قلق رفتار کنیم، آر.برایتون باون و همکاران)

ادامه ی مقالات “کارمند بدقلق” را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *