ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
444 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
بحث بر سر مواضع، تداوم رابطه را به خطر می اندازد

چانه زنی موضعی به جدال اراده تبدیل می شود. هر مذاکره کننده از کاری که انجام خواهد داد و کاری که انجام نخواهد داد دفاع می کند. به جای تدبیر مشترک برای رسیدن به یک راه حل قابل قبول، میدان جنگ ایجاد می شود. هر طرف سعی می کند با تصمیم جدی خودش، طرف دیگر را مجبور کند تا موضع اش را عوض کند. «من تسلیم نمیشوم. اگر میخواهی  با من به سینما بیایی، یا فیلم آواتار یا هیچ». وقتی یکی از طرفین خود را در برابر اراده ی محکم طرف دیگر شکست خورده می بیند در حالی که ملاحظات مشروع خودش مورد بی توجهی قرار گرفته اند، نتیجه ی این وضعیت غالبأ خشم و رنجش است. بنابراین، چانه زنی موضعی به رابطهی بین طرفین صدمه می زند و گاهی این رابطه را از هم می پاشد. بنگاه های تجاری که سالهاست با هم دادوستد داشته اند ممکن است از هم جدا شوند. ممکن است همسایه ها با هم صحبت نکنند. احساسات تلخی که از این رویارویی حاصل شده ممکن است یک عمر دوام بیاورند.

وقتی طرف های درگیر زیاد باشند، چانه زنی موضعی بدتر است
هرچند کافی است درباره ی مذاکره با در نظر گرفتن دو نفر، یعنی شما و طرف دیگر»، بحث کنیم، در واقع تقریبا هر مذاکره ای بیش از دو نفر را در بر می گیرد. طرفین مختلف ممکن است پشت یک میز بنشینند، یا ممکن است هر طرف از چندین طرف، از اشخاص ارشد سازمان، هیئت مدیران، با کمیته هایی تشکیل شده باشد که باید با آنها معامله کنند. هر چه تعداد افراد درگیر در مذاکره بیشتر باشد، موانع چانه زنی موضعی جدی تر می شود.

اگر ۱۵۰ کشور در حال مذاکره باشند، مانند کنفرانس های مختلف ملل متحد، چانه زنی موضعی تقریبا غیرممکن است. شاید همه موافقت کنند و فقط یکی از طرفین مخالف باشد. واگذاری امتیازات متقابل دشوار است: به چه کسی امتیاز میدهیم؟ در عین حال، ممکن است صدها معامله ی دوجانبه از رسیدن به هدف توافق چندجانبه در مانند. در چنین موقعیتهایی، چانه زنی موضعی به تشکیل ائتلافهای بین الطرفینی منجر می شود که منافع مشترک آنها غالبا بیش از آنکه حقیقی باشد نمادین هستند. در ایالات متحده، این گونه ائتلافها غالبا مذاکراتی بین «شمال» و «جنوب» یا بین «شرق» و «غرب » به بار می آورند. چون هر گروه اعضای بسیاری دارد، برقراری موضع مشترک دشوارتر می شود. و بدتر اینکه وقتی با محنت فراوان موضعی ایجاد کردند ودرباره ی آن به توافق رسیدند، تغییر آن دشوارتر میشود. ثابت شده است وقتی سایر مشارکت کنندگان در مذاکره مراجع بلندرتبه تری باشند که هرچند پشت میز حضور ندارند اما باید نظر مساعد آنها جلب شود، تعدیل موضع هم به همین اندازه دشوار خواهد بود.

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *