ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۵
بدون دیدگاه
1,151 بازدید

نمودار نوازشی در تحلیل رفتار متقابل جیم مک کنا نموداری را طرح نموده است که آن را نمودار نوازش نامیده است. این نمودار الگوهای نوازشی را تحلیل می کند و تا اندازه ای شبیه نمودار حالات نفسانی خود (اگوگرام) دوسی است که حالات نفسانی کنشی خود را با استفاده از جدول ستوندار تحلیل می کند. برای ترسیم نمودار نوازشی ابتدا از نمودار بی ستون استفاده کنید، سپس ستونی در هر یک از چهار مستطیل ترسیم کنید تا به طور شهودی...

آخرین مقالات

آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.

اقتصاد نوازش در تحلیل رفتار متقابل

اقتصاد نوازش در تحلیل رفتار متقابل کلاود اشتاینر بر این باور است که همه ما در دوران کودکی تحت تلقین و آموزش والدینمان در مورد پنج قانون محدود کننده و باز دارنده در مورد گرفتن و دادن نوازش، قرار گرفته...

۱۳۹۷/۰۸/۱۳
2,346 بازدید

محبوبیت فروشگاه تارگت، به خاطر تبلیغات است یا PR؟

محبوبیت فروشگاه تارگت، به خاطر تبلیغات است یا PR؟ یکی از فروشگاه های زنجیره ای ارزان قیمت دیگر با هزینه ی بالای تبلیغاتی، تارگت Target است؛ و بر خلاف کی مارت، تارگت نزد مردم عادی و اشخاص مشهور محبوبیت زیادی...

۱۳۹۷/۰۸/۱۲
925 بازدید

فیلتر نوازشی در رفتار متقابل

 فیلتر نوازشی در رفتار متقابل هنگامی که یک نفر نوازشی را می گیرد که در خور بهره نوازشی از پیش تعیین شده او نیست، احتمال می رود که این شخص چنین نوازشهایی را انکار و یا تحقیر کند. ما می...

۱۳۹۷/۰۸/۱۲
1,147 بازدید

زبان بدن: گرفتن دست ها، مچ ها و بازوان

زبان بدن : گرفتن دست ها، مچ ها و بازوان اگر می خواهید برتری و اعتماد به نفس خود را با زبان بدن به دیگران نشان دهید، دست تان را پشت خود قرار دهید و یک دست تان را با...

۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1,126 بازدید

مشتری مداری:۷دستور طلایی جلب رضایت مشتریان وفادار

مشتری مداری: 7دستور طلایی جلب رضایت مشتریان وفادار دکتر "دومینگ توربین" استاد انستیتوی بین المللی توسعه ی مدیریت سوئیس، تئوری خود را تحت عنوان "هفت دستور طلایی" ارائه داده و آن را در ده ها شرکت از جمله: مزدا، کانن،...

۱۳۹۷/۰۸/۱۱
1,053 بازدید

بازاریابی محتوایی: چگونه پول وارد شرکت می شود؟

بازاریابی محتوایی: چگونه پول وارد شرکت می شود؟ فقط یک موضوع است که محتوای تولید شده به وسیله ی شرکت های رسانه ای را از محتوای تولید شده به وسیله ی برندهایی نظیر: اینتل، جان دیِر یا والمارت Walmart متمایز...

۱۳۹۷/۰۸/۱۱
518 بازدید

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.