سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: فعالیت ها خانمی که در گروه روبروی من نشسته، سر صحبت را باز می کند: «مدتیه وقتمان صرف این می شود که درباره این که قرار است اینجا چکار کنیم صحبت کنیم و آخرش هم نفهمیدیم که می خواهیم چکار کنیم. من یک نظر دارم. چطوره که به مدت دو دقیقه درباره کارهایی که می تونیم انجام بدیم به سیال سازی ذهن بپردازیم و سپس رأی گیری کنیم و یکی از اون کارها را...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.یک مورد تجاری برای بازاریابی محتوایی
یک مورد تجاری برای بازاریابی محتوایی اگرچه بازاریابی محتوایی در عمل موضوع تازه ای نیست؛ یک رشته ی نسبتا جوان است؛ بدین معنا که تعدادی از بازاریاب ها و صاحبان کسب و کار هستند که می بایست برای بکار گیری...
همیشه حرف جالبی برای گفتن داشته باشید
همیشه حرف جالبی برای گفتن داشته باشید حتما شما هم شنیده اید که بعضیها میگویند: «نمی توانم به مهمانی بروم، لباس ندارم که بپوشم.» اما آخرین باری که شنیدید کسی گفت: «نمی توانم به مهمانی بروم برای اینکه حرفی برای...
برندسازی شخصی: چهرههای ورزشی
برندسازی شخصی: چهرههای ورزشی کتابهای زیادی دربارهی چهرههای ورزشی و نقش آنها در پیروزیهایشان نوشته شده است. در اینجا تنها به دو نفر اشاره میکنم که برندی مشخص دارند. آنها از شهرت ورزشیشان فراتر رفتهاند و میراثشان را در جاهای...
سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: وقت گذرانی
سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: وقت گذرانی دوباره به گروه برمیگردیم، آن سکوتی که بر گروه حاکم بود شکسته است و چند نفر از تجربیاتی که قبلا در گروه داشته اند سخن می گویند. «من قبلا در دبیرستان در...
دوری از بحث کردن برای حفظ رابطه
بحث بر سر مواضع، تداوم رابطه را به خطر می اندازد چانه زنی موضعی به جدال اراده تبدیل می شود. هر مذاکره کننده از کاری که انجام خواهد داد و کاری که انجام نخواهد داد دفاع می کند. به جای...
فاجعه ی وَلیو امریکا Value America، ورشکستگی با تبلیغات
فاجعه ی وَلیو امریکا Value America، ورشکستگی با تبلیغات ولیو امریکا، فروشگاه بزرگ اینترنتی دیگری بود که سعی داشت با تبلیغات راه خودش را در اذهان مردم باز کند. این سایت در اکتبر 1997 با نقشه و برنامه ریزی های...