IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی
مشتری مداری

مشتری مداری : 10 ویژگی بچه های تیزِ بازار

مشتری مداری : ۱۰ ویژگی بچه های تیزِ بازار

آقای اچ. مک کورمک در “هاروارد چه چیزهایی را نمی آموزد” تحت عنوان “ده فرمان بچه های تیز بازار” به این شرح به بیان ویژگی های کارمندان مشتری گرا می پردازد:

۱.هرگز اهمیت پول را دست کم نگیرید.

۲.هرگز ارزش پول را دست بالا نگیرید و از موارد دیگری چون احترام و اعتبار نزد دیگران منتفع گردید.

۳.این را به خاطر داشته باشید که؛ در کسب و کار هرگز نمی توانید دوستان زیادی داشته باشید.

۴.از بیان عبارت “نمی دانم” نهراسید. او می گوید: “من حتی زمانی که مساله ای را به خوبی می دانم، می گویم نمی دانم تا علم و اطلاع طرف مقابل خود را محک بزنم.”

۵.کمتر صحبت کنید و زیاد بشنوید، زیرا زیاده سخن گفتن، دو حس از بهترین حواس شما، یعنی بینایی و شنوایی را کند و متاثر می کند.

۶.همواره به قول های خود، بزرگ و کوچک، پایبند باشید زیرا که شروع هر ارتباطی با مشتری، صداقت و وفای به عهد است نه بدگمانی.

۷.در هر معامله باید با شناخت آگاهانه از موقعیت ها و شخصیت ها، خود را با شرایط خاص هر یک از مشتریان تطبیق می دهید.

۸.از اول خود را مقید به انجام کار با کیفیت کنید، زیرا اگر اصلا کاری انجام نشود به مراتب بهتر از آن است که به نحو نامطلوب و بد انجام گیرد. کیفیت را سرلوحه ی کار خود قرار دهید و پس از رسیدن به کیفیت مطلوب برای دستیابی به کمیت بیشتر تلاش کنید.

۹.با مردم خوش رفتار باشید و در برخورد با مشتری، ادب و تواضع به خرج دهید، زیرا که ادب خوشایندترین راه وصول به اهداف به شمار می رود.

۱۰.همه ی افتخارات را به خود اختصاص ندهید و همکاران خود را در آن سهیم کنید.

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar