ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۷
699 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری: نقش کیفیت در سازمان های مشتری مدار

امروزه کیفیت، صرفا به مفهوم تطبیق ساخت با استانداردها و طراحی نیست، بلکه مجموعه ای از ویژگی ها و توانمندی هاست که برای تامین و رفع نیازهای آشکار و نهانِ مشتریان موثر باشد.

به بیان دیگر، کیفیت به معنای تطبیق نهایی کالا با خواست مشتری است و مهم ترین عامل حفظ سازمان به شمار می آید؛ به طوری که اگر به این اصل بی توجهی شود در اندک زمانی، موجودیت سازمان در معرض خطر جدی قرار می گیرد، و بر عکس، توجه به آن، انگیزه ی لازم را برای خرید به مشتری خواهد داد.

قبل از هر چیزی باید به این اصل معتقد باشیم که اگر موردی را در مرحله ی برنامه ریزی تغییر دهیم یک درصد هزینه دربر خواهد داشت ولی تغییر همان مورد در مرحله ی طراحی، ۲۰ درصد و اگر مجبور شویم در مرحله ی ساخت این تغییر را انجام دهیم هزینه ای بیش از ۱۰۰ درصد خواهد داشت. بنابراین از همان ابتدا باید به تمام ریزه کاری های کیفی توجه کرد.

در این زمینه آقای کنراد هیلتون می گوید: “هیچ یک از جزئیات، حتی کوچک ترین آنها بی اهمیت نیستند و بی توجهی به جزئی ترین موضوع، باعث وارد شدن آسیب های فراوانی از همان نقطه خواهد شد.”

اگر در استخر بزرگی، یک سوراخ کوچک پدیدار گردد، بعد از مدتی متوجه می شویم که تمام منابع آبی استخر، که برای بدست آوردنش زحمات فراوانی را متحمل شده ایم، به راحتی هدر رفته است. همینطور اگر کوچکترین خللی در سازمان پدید آید در اندک مدتی امکان استفاده از منابع شش گانه (منابع انسانی، مالی، تکنولوژیکی، اطلاعاتی، نظام ارزشی و زمان) آن، میسر نخواهد شد.

به راستی باید به این نکته ی بسیار مهم توجه کرد که: “قدرت هر سازمان به اندازه ی ضعیف ترین حلقه ی آن موسسه می باشد.” به همین دلیل امروزه وجود کوچک ترین عیب و نقص در تولید را “غیر قابل قبول” می دانند، لذا کیفیت را کمال گرایی مطلق، از قلم نیانداختن هیچ یک از جزئیات، عالی بودن همیشگی و مداوم در عین سخت کوشی و خودسازی تعریف کرده اند.

توجه به این نکات ریز باعث شد که تولیدی که در آلمان بیش از ۷ سال طول می کشید، در دیسنی ۶ ماهه به انجام می رسید؛ زیرا قطار تک ریلی “دیسنی لند” معرف یک برنامه ریزی اجرایی بسیار عالی  دقیق بود و والت دیسنی خود می گفت: “ما در نظام کیفیتی خود ادعا نداریم که بر قالی سلیمان سوار شده ایم، اما استانداردهای آن را رعایت می کنیم و هیچ چیز را به شانس واگذار نمی کنیم.”

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *