ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۱
894 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری: نقش کارکنان در جذب رضایت مشتری

جک ولش می گوید: موفقیت هر تشکیلات، حاصل انتخاب مناسب افرادی است که برای کارهای مهم و کلیدی برگزیده می شوند. اهمیت نقش کلیدی منابع انسانی در سازمان های پیشرفته ی امروزی به حدی است که محققین اثربخشی تمام تکنیک ها و تاکتیک ها را نهایتا به عامل انسانی نسبت می دهند زیرا معتقدند استفاده ی درست از نرم افزارها و سخت افزارها در هر رشته باعث کارآمدی و بهره وری آن می شود.

به همین جهت اهمیت کارکنان از خودِ مشتریان مهم تر است زیرا کارمند به طوری که آقای واتسون معتقد است: “فروش بیشتر توسط بهترین فروشنده انجام می شود.” به همین جهت گروهی از فروشندگان ماهر و کارآزموده را جذب نموده؛ زیرا بر این باور بود که خدمات عالی به مشتریان با خدمات عالی به کارکنان آغاز می شود. این بهترین افرادند که بهترین عملکرد فوق تصویر را از خود به یادگار می گذارند.

شاید داستان تولد اولین سوپر مارکت که توسط دو بقال زاده ی فرانسوی به نام های مارسل فورینه و لوئی دفوری موسسین شرکت کارفور نمونه ی مناسبی برای این مطلب باشد، زیرا درخشش آنها در جلب فوق العاده ی مشتریان، آن چنان عظمتی به این شرکت داده بود که فرانسوی ها مجبور شدند کلمه ی تازه ای را برای بیان شکوه و عظمت ستودنی این شرکت خلق کنند و نهایتا آن را افزودن کلمه ی سوپر نشان دادند.

ولی نکته ی قابل تامل اینجاست که این دو، عامل پیشرفت خود را در وسعت مکانی فوق العاده که گاهی به وسعت دو میدان فوتبال طول داشت، نمی دیدند و یا اینکه رمز پیروزی خود را در تعداد چشمگیر فروشگاه هایشان که در مدت کوتاهی در ۶۹ نقطه ی مهم دایر شده بود، نمی دانستند، بلکه راز موفقیت خود را در بذل توجه ویژه به رده های پایین تر و واگذاری قدرت تصمیم گیری به آنها می دانستند.

زیرا این شیوه ی رفتاری، کارکنان را ملزم می کرد نسبت به آنچه که در اطراف شان می گذرد بی توجه نباشند، بلکه آنها را درک کرده و بطور مستمر تا حصول نتیجه پیگیر باشند تا به این وسیله با جلب رضایت مشتری، کارایی سازمان را افزایش دهند.

در داستان بعدی می توان استخدام آقای چالز شواب، توسط آندره کارنگی را با حقوقی معادل یک میلیون دلار در سال برای اداره ی موسسه اش دانست. این حقوق در طول تاریح مدیریت فقط به دو نفر تعلق گرفته، یکی والتر کرایسلر و دیگری چالز شواب.

وقتی علت دریافت این حقوق را از آقای شواب پرسیدند، گفت: “علت اصلی آن به خاطر قابلیت و استعداد سلوک با مردم است، همچنین توانایی ایجاد شوق در میان کارکنان و پرورش بهترین استعدادهای آنان به وسیله ی قدردانی نمودن از آنان.”

در نتیجه می توان گفت که کارکنان مشتری نواز باعث جلب رضایت مشتری می شوند و جلب رضایت مشتری باعث سودآوری سازمان شده و مجددا سود زیاد سازمان به افزایش انگیزه ی کارکنان منجر خواهد شد و این سیکل ادامه دار خواهد بود.

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *