ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1,323 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری : مزایا و مراحل تکنیک QFD

  • مزایای تکنیک

۱.کاهش قابل توجه حجم تغییرات محصول پس از شروع تولید.

۲.ترویج کار گروهی و بهبود ارتباطات درون سازمانی.

۳.بررسی، تحلیل و اولویت بندی خواسته ها و نیازهای کیفی مشتریان.

۴.امکان تحلیل وضعیت رقبا و مقایسه ی میزان رضایت مشتریان از محصولات رقبا در مقابل محصولات خودی.

۵.شکایت مشتریان با اعمال این روش، به مقدار ۲ تا ۵ درصد کاهش یافته و در نتیجه به دلیل اعمال خواسته های مشتری، رضایت آنها افزایش می یابد.

۶.کاهش دوره ی زمانی طراحی و توسعه ی جدید (بین ۲۰ تا ۶۰ درصد).

۷.افزایش فروش و سهم بازار و کاهش هزینه های تولید و نتیجتا بالا رفتن سود، با حداقل هزینه ی ممکن.

  • مراحل تکنیک

۱.مطالعه و شناسایی و درک خواست مشتری و سنجش ذائقه های آشکار و پنهان او.

۲.طرح ریزی محصول Product planning

  • ترجمه ی ندای مشتری و تبدیل آن به مشخصه های فنی و طراحی محصول با زبان فنی کارخانه.
  • محصول چه ویژگی هایی را بایستی داشته باشد، تا بتواند خواسته های مشتریان را برآورده سازد.

۳.طراحی محصول Product planning

تبدیل نیازمندی های فنی محصول به مشخصات قطعات و اجزای آن.

۴.طرح ریزی فرآیند Process planning

تبدیل مشخصات قطعات و اجرای محصول به مشخصات و ویژگی های فرآیند. فرآیند تولید چه مشخصاتی را بایستی دارا باشد تا بتواند نیازمندی های قطعات و اجزای محصول را تامین کند.

۵.طرح ریزی کنترل فرآیند Process control planning

طراحی روش های کنترل فرآیند بر اساس مشخصات و ویژگی های فرآیند. به منظور هدف تعیین نحوه و چگونگی ثابت نگه داشتن مشخصه های کلیدی فرآیند است.

در پایان این بحث، ابعاد مهمی را که در کیفیت خدمات مورد نیاز باید به آن توجه شود، تحت عنوان RATER بیان می کنیم.

R: Reliability اعتبار ⇐ از طریق انجام خدماتی که قبلا به مشتری وعده داده شده است.

A: Assurance اطمینان ⇐ اطمینان دادن و متعهد بودن از طریق قدرت رقابت سازی.

T: Tangibles کیفیت بالا ⇐ اطمینان بالا بودن کیفیت امکانات، تجهیزات و مواد ارائه شده.

E: Empathy درک و احساس ⇐ هم احساس بودن و توجه به نیازهای خاص مشتری که نشان دهنده ی درک نقطه نظرات وی است.

R: Responsibility پاسخگو بودن ⇐ میل به حل سریع مشکلات مشتری.

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *