ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۲/۰۱
450 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : ۴ دلیل عصبانیت مشتریان

  • شما کار اشتباهی انجام می دهید یا حرف ناشایستی می زنید

می خواهم به شما مجددا خاطر نشان کنم که در مسیر شغلی خود هرگز مشتری را عصبانی نکنید و برای او خط و نشان نکشید. حرف ها و کارهای زیادی وجود دارد که با انجام آن مشتری از شما عصبانی می شود. وقتی لب های مشتری به هم فشرده می شوند که می توانید آن را با یک خط کش مشخص کنید و انگشتان او شروع به در هم فرو رفتن می کنند، طوری که انگار در حال خفه کردن یک بچه خرگوش است، شما باید به سرعت آنچه را که گفته اید مرور کنید و متوجه شوید که چرا او عصبانی شده است.

  • گاهی نه به معنای نه است

قبلا گفته ام که یک مانع یا یک نه گفتن مشتری، یک فرصت محسوب می شود. اما در بعضی از مواقع، هنگامی که مشتری نه می گوید، واقعا منظورش نه است. نیاز دارید که این مشتری را شناسایی کرده و بتوانید آن را به یک هدف مورد نظر تبدیل کنید.

چیزی همراه با این جملات، “بسیار خوب، من درک می کنم که چرا شما در حال حاضر نمی خواهید با ما وارد معامله شوید، اما فکر می کنم لازم است با هم در تماس باشیم. شماره ی تلفن و ایمیل مرا بگیرید. می توانیم وقت دیگری را در سه شنبه ی آینده در ساعت ۲ بعد از ظهر داشته باشیم؟”

  • مشتری احتمالا از دست کس دیگری به غیر از شما عصبانی است

اینجا یک نمونه از روان شناسی غیر حرفه ای وجود دارد که از ۵۰ سال مشاهده ی گونه های انسانی نتیجه گرفته شده است: اگر کسی به طور غیر منطقی از دست شما عصبانی شد، احتمالا به این دلیل است که آن شخص درباره ی چیز دیگری از زندگی اش ناراحت و عصبانی است. در این سال ها که کار فروش را انجام می دادم این نکته بخشی از اطلاعات مفید و سودمند برایم بوده است.

هنگامی که با یک مشتری نشسته ام و او ناگهان مانند یک ماده ی منفجره عصبانی می شود، این احتمال وجود دارد که او درباره ی چیز دیگری عصبانی است و عصبانیت خود را روی من خالی کرده است.

  • درباره ی چه چیزی شما واقعا باید عصبانی باشید؟

واقعا؟ کاری که شما انجام می دهید عمل جراحی مغز نیست. اگر اشتباه بزرگی انجام دهید کسی از بین نمی رود، بنابراین فقط یک قرص آرام بخش استفاده کنید. آرام شوید، در صورتی که موفق به فروش نشوید، دنیا به آخر نرسیده است. حداقل متوجه خواهید شد که مشتری به صحبت با شما ادامه خواهد داد.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *