ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۱۳
1,573 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : عدم درستکاری

متاسفانه امروزه به آسانی موارد و مثال هایی از خیانت های اجتماعی و جمعی را مشاهده می کنیم، برای مثال آنتونی وینر Antony Weiner، عضو کنگره ی آمریکا را در نظر بگیرید.

بیانات جالب توجه او در کنگره، وی را به طور جدی بعنوان یک روزنه ی امید برای فرمانداری نیویورک شناساند تا زمانی که او متهم به ارسال عکس های نامربوط خودش به زنان متعدد شد.

وقتی برای اولین بار متهم شد، او اعلام کرد که حساب توئیترش حک شده و کس دیگری عکس های او را ارسال کرده است. در جایی دیگر اعلام کرد عکس هایی که وضوح ندارند معلوم نیست مال من باشند و ساختگی اند. سوال ها بیشتر شد تا جایی که نهایتا وینر در یک کنفرانس مطبوعاتی به صورت گریان اعلام کرد که او این عکس ها را ارسال کرده است و استعفای خود را دو هفته بعد اعلام کرد.

همچنان می توان مثال های بیشتری از افراد خیانت کار در بین سیاست مداران آمریکایی زد، اما جالب اینجاست که فروشندگان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. در واقع فروشندگان کمی را می توان پیدا کرد که از رسوایی های مربوط به فروش بی نصیب باشند. در حقیقت آنچه اهمیت دارد امانتکاری و درستکاری شماست.

جنبه های عملی بسیار زیادی برای امانتداری وجود دارد. وقتی شما چیزی را به کسی می فروشید، عهد و پیمانی ایجاد می کنید. خودتان را در مسیری قرار می دهید که دستاورد قابل سنجش و خاصی را ارائه می دهید.

اگر شما از دستاورد خود محافظت نکنید، تلفن شما شروع به زنگ زدن خواهد کرد و مشتری در سمت دیگر تلفن می خواهد بداند، قضیه چیست؟ بنابراین شما خودتان بهتر می توانید قضاوت کنید که چه چیزی فروخته اید، آیا همان چیزی را فروخته اید که گفته اید، یا با حیله و نیرنگ به او چیزی فروخته اید که مورد نیازش نبوده است.

البته ممکن است از انواع خیانت های قانونی و عرفی برای شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت و تعهد خود نسبت به مشتری استفاده کنید، و به نوعی کار و کوتاهی خود را توجیه کنید. اما طولی نمی کشد که مشتری متوجه نتایج کار شما خواهید شد.

در زیر نمونه ای این خیانت آمده است:

مشتری: می خواهم در مورد کالایی که به ما فروخته ای صحبت کنم.

فروشنده: بله در صورتی که من دوباره با شما تماس بگیرم، شما می توانید ۵ هزار واحد سفارش دهید.

مشتری: خوبه، ولی شما اجناسی را که قرار است در یک ژوئن تحویل دهید را ضمانت می کنید؟

فروشنده: من تلاش خود را می کنم تا آن تاریخ کالا را به شما تحویل بدهم، اما طبق قرارداد عوامل بسیاری وجود دارد که باید در نظر گرفته شود.

مشتری: چه عواملی؟ یعنی ما اجناس را تا بیست روز دیگر نمی بینیم؟

فروشنده: ما به زبان قرارداد عمل می کنیم، نمی توانم تضمین کنم تا بیست روز دیگر تحویل می دهیم.

مشتری: تنبلی شما، به ما ضرر زیادی وارد می کند. فکر نمی کنم دیگر با شما معامله ای در آینده داشته باشیم، چون شما تعهدی نسبت به قول و ضمانت خود نداشتید.

در اینجا شاید فروشنده به لحاظ فنی و قراردادی درست بگوید، چرا که در قرارداد، تاریخ یک ژوئن قید نشده؛ اما به لحاظ اخلاقی و شغلی، کار نادرستی را انجام داده است. مشتری محصول را در یک ژوئن نیاز دارد و اگر فروشنده نتواند تحویل کالا را در آن تاریخ تضمین کند باید تاریخ دیگری را تعیین کند.

راه حل های زیادی وجود دارد تا بتواند این کوتاهی را جبران کند، برای مثال می تواند یک جدول تطبیقی قیمت تهیه کند و یک تخفیف مشخص برای هر روز تاخیر محصول در نظر بگیرد تا ضررهای ناشی از تاخیر را برای مشتری جبران کند. احتمالا یک دو جین از راه حل های مختلف دیگر وجود دارد که فروشنده می تواند به خوبی بکار ببرد.

نکته این است که متاسفانه حس غریزی او می گوید که بر روی دستورالعمل ها و زبان قرار داد پافشاری کند و نسبت به تعهد اولیه ی خود وفادار نماند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *