ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۵
424 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: راه بهبود میزان واحد های فروش

  • تعداد تماس ها را افزایش دهید

این کار خیلی سخت به نظر نمی رسد. اگر شما در روز ۲۵ تماس می گیرید، چرا آن را به ۳۰ یا ۳۵ تماس افزایش ندهید؟ اینجاست که فروش مثبت مطرح می شود: اگر فکر می کنید که تماس می گیرید که فقط تعداد تماس ها را افزایش دهید، نکته ی اصلی را نگرفته اید. هدف از افزایش تعداد تماس ها، پیدا کردن مشتریان بالقوه است.

اگر این تماس های اضافه را با نگرش و ذهنیت مثبت و قوی بگیرید، متوجه می شوید نتیجه ی کارتان به مراتب بهتر از زمان هایی است که صِرفا افزایش تماس داشتید.

  • با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید

یکی از بزرگترین مشکلات این روزها، وجود موانعی در مسیرهای ارتباطی شما با افراد است. کسانی که مانع از صحبت کردن شما با رئیس قسمتی از شرکتی می شوند؛ مثل منشیان، معاونان، متصدیان امور اداری و …، همیشه مشکل سازند.

تعدادی از فروشندگان خیلی زود جا می زنند، زیرا روش درست برقراری ارتباط با این افراد را بلد نیستند و نمی خواهند وقت زیادی را صرف کنند و به زحمت بیفتند و نظر این افراد را به خود جلب کنند. فروشندگان باید هنر گذاشتن پیام های ضروری و ترغیب کننده را در پست های صوتی یاد بگیرند. بسیاری از پیام های صوتی پاسخ داده نمی شوند، پس شما باید راه درست گذاشتن پیام صوتی را یاد بگیرید تا شما را در میان انبوه پیام های صوتی دیگر پاسخ دهند.

  • قرارهای ملاقات بیشتری تنظیم کنید

قانون یک فروشنده ی مثبت و قوی این است که باید “خاص” باشد. اگر یک فروشنده نتواند همه چیز را کنترل کند در کار فروش پیشرفت نمی کند. هرچه بیشتر درباره ی خواسته های خود و اینکه چگونه و چه زمانی آن را مطالبه می کنید دقت بیشتری کنید، افرادی بیشتر نسبت به شما واکنش نشان می دهند.

پس وقتی شما با یک مشتری بالقوه صحبت می کنید، برای صحبت مجدد در یک زمان و مکان خاص توافق کنید مثلا بگوید: “آقای X من فکر می کنم امروز بحث خیلی خوبی داشتیم و تمایل دارم این بحث را ادامه دهیم. نظر شما درباره ی ملاقات بعدی در روز سه شنبه ساعت ۶ عصر چیست؟” در اینجا شما در پیشنهاد ملاقات و اطمینان از برنامه ی آقای X ابتکار به خرج دادید.

  • مذاکره ی فروش را خاتمه دهید

پایان دادن به مذاکره ی فروش یک هنر است. این چیزی نیست که بتوانید به راحتی یاد بگیرید، اما مانند هر چیز دیگری در فروش، خاتمه دادن به مذاکره، یک فن است.

مشتری را با نیازهای حیاتی ای که دارد شناسایی کنید. برای مشتری، فکر کردن به اینکه آنچه را که شما می فروشید لزوما باید داشته باشد، کافی نیست؛ مشتری نیاز به تعهدی از سمت شما دارد که می توانید مشکلش را حل کنید.

فروش موضوع یادگیری یک فن خاص نیست، فروش یک نگرش و فلسفه است. فروش، باوری است که شما به مشتری پیشنهاد و معرفی می کنید و این اعتقاد برای مشتری اهمیت دارد. اگر با این نگرش شروع کنید که علائق مشتری و شما با هم مطابقت دارد، می توانید روشی را پیدا کنید که هر دوی شما در موقعیت برنده-برنده قرار گیرید. این هدف مقدس فروش است.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *