IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark pwconf startupgrind video marketing استارتاپ گرایند استراتژی های اثر بخش تبلیغات استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی دیجیتال بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو تبلیغات تبلیغات کلیکی تواضع تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی خلاقیت دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شیرینی طراحی لوگو فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت منابع انسانی مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشتری مداری مصاحبه موفقیت موفقیت در بازار کار میوه فروشی نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کافه تهرون کتابفروشی کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارهای اینترنتی کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی

قدرت فروش: بدون جنگیدن، پیروز شوید

قدرت فروش: بدون جنگیدن، پیروز شوید

قرن ها پیش، نظریه پردازان چینی، کتاب کلاسیکی درباره ی راهبرد هنر جنگ نوشتند. در سال های اخیر، این کتاب به طور گسترده ای، نه فقط به وسیله ی نظریه پردازان ارتش، که به وسیله ی تاجران نیز، مورد مطالعه قرار گرفته است.

یکی از نظریات این کتاب این است که “جنگیدن و پیروز شدن در همه ی رقابت ها، برتری و فضیلت نیست، عالی ترین برتری شکستن مقاومت دشمن، بدون جنگ است.” به عبارت دیگر، مهم این است که آنچه را که می خواهید بدون جنگ بدست آورید. این نظریه نه تنها برای فروش، بلکه برای آداب و روسم تجاری دیگر نیز به کار می رود.

جنگیدن با مشتری، امری خسته کننده ست که نتیجه ای هم در پی نخواهد داشت. در صورت امکان، دنبال کردن تقدم مشتری و اجازه دادن به او برای اینکه بحث را هدایت کند و پیدا کردن توافقاتی برای معامله، بسیار بهتر است. اگر او می خواهد درباره ی کنترل کیفیت صحبت کند، بسیار خوب به او اجازه دهید درباره ی آن صحبت کند. می توانید در زمان مناسب، به مساله ی اصلی که از نظر خودتان اهمیت دارد، برگردید و درباره ی آن صحبت کنید.

با وجود این، فروش می تواند مانند جنگ نیز باشد. در جنگ، شما تلاش می کنید قدرت را بدست بگیرید، امتیاز لازم را ببرید و پیروزی بدست آمده را حفظ کنید، اما جنگ فروش، عجیب است، چون می خواهید که رقیبتان نیز از این جنگ سود ببرد.

پس همیشه فکر نکنید که اهداف شما باید امتیاز عالی از سوی مشتری دریافت کند. اول خواسته های مشتری را در نظر بگیرید و به او کمک کنید تا متوجه شود آنچه به او می فروشید به نفع اوست و برایش سود دارد. درست مورد آندرو کلز و شیر، این روش منافع و سود زیادی به شما برمی گرداند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

مطالب مرتبط

دیدگاه خود را بگذارید

avatar