IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
قدرت فروش

قدرت فروش : تحقیق کنید

قدرت فروش : تحقیق کنید

یکی از پدیده های ناراحت کننده ای که این روزها، در میان فروشندگان می بینم، تمایل آنها به عدم انجام تحقیق و بررسی قبل از فروش است. این کار مشکل نیست، فقط مستلزم این است که فرد مقابل کامپیوتر خود بنشیند، کاغذ تمیزی بردارد و مجموعه ای از کلمات و عباراتی را جستجو کند که می تواند او را به هدف خود نزدیک کند.

یکی از دلایلی که آنها ذکر می کنند، این است که این کار وقت گیر است! وقت گیر! آنها باید این کار را در روزهای اول انجام می دادند، طبق نسخه های راهنمای خواننده جلو می رفتند و کپی گزارشات و صورت های مالی سالانه را، که اغلب در برگه های زرد چاپ شده و بوی کهنگی می دادند، بررسی می کردند؛ تا بفهمند با توجه به پیشرفت تکنولوژی، این فرآیند صد برابر سریعتر و راحت تر شده است.

شما باید قبل از فروش، حقایقی را درباره ی آن شرکت بدانید. در اینجا چند تفکر وجود دارد:

۱.تحقیق اساسی را شروع کنید. باید درباره ی اینکه مشتری شما کیست، کجاست و چگونه است و … بدانید. آنها چه کسانی هستند، چه می کنند، کجا هستند، چه زمانی شرکت خود را تاسیس کرده اند و برای اهداف شرکت خود چه کاری انجام می دهند.

۲.نام ها را پیدا کنید. شما به یک شرکت انتزاعی X خدمات نمی فروشید. فروش شما به شرکتی است که آن را می شناسید. شرکت ها علایق، اهداف، امیدها و رویاهایی دارند. پیشینه ی شرکت مورد نظر را بررسی کنید. بررسی مقالات، روزنامه ها و مجلات آنها، اطلاعات با ارزشی در مورد آنها در اختیار شما قرار می دهد در مورد اینکه کارکنان شرکت چه کسانی هستند و اهداف تولیدشان چیست.

۳.نیازها را مشخص کنید. هر شرکت به چیزهایی نیاز دارد، که بیشتر فروشندگان آن را فراموش می کنند. شما خدمات و محصولات خود را به یک شرکت می فروشید، چون به آن نیاز دارد. پس اولین اولویت، درک نیازهای شرکت است. برای تشخیص این نیازها باید سوالاتی بپرسید. باید در مورد نحوه ی سوال کردن و نوع پرسش، تحقیق کنید.

۴.به رویدادهای بزرگ توجه کنید. اگر شما درباره ی رویدادهای بزرگی که برای شرکت یا شخص مقابل شما (خریدار)، اتفاق افتاده است، اطلاعات درست و کاملی نداشته باشید، فرد ابلهی به نظر می رسید. بعضی از مواردی که باید در نظر بگیرید بدین شرح است:

پیشرفت ها و ترفیعات

سازماندهی مجدد

خریدها / ادغام ها

مشکلات مالی مهم / ورشکستگی ها

تغییر موقعیت ها

۵.رقبا را تعیین کنید. شرکت های همیشه در حال رقابت هستند. رقبای آنها، عامل بعضی از نیازها و مشکلات بزرگ این شرکت ها هستند. پس رقبا را بشناسید و بدانید این رقبا چه مزایا و معایبی برای مشتری شما دارند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments