ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۲۵
626 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : تحقیق کنید

یکی از پدیده های ناراحت کننده ای که این روزها، در میان فروشندگان می بینم، تمایل آنها به عدم انجام تحقیق و بررسی قبل از فروش است. این کار مشکل نیست، فقط مستلزم این است که فرد مقابل کامپیوتر خود بنشیند، کاغذ تمیزی بردارد و مجموعه ای از کلمات و عباراتی را جستجو کند که می تواند او را به هدف خود نزدیک کند.

یکی از دلایلی که آنها ذکر می کنند، این است که این کار وقت گیر است! وقت گیر! آنها باید این کار را در روزهای اول انجام می دادند، طبق نسخه های راهنمای خواننده جلو می رفتند و کپی گزارشات و صورت های مالی سالانه را، که اغلب در برگه های زرد چاپ شده و بوی کهنگی می دادند، بررسی می کردند؛ تا بفهمند با توجه به پیشرفت تکنولوژی، این فرآیند صد برابر سریعتر و راحت تر شده است.

شما باید قبل از فروش، حقایقی را درباره ی آن شرکت بدانید. در اینجا چند تفکر وجود دارد:

۱.تحقیق اساسی را شروع کنید. باید درباره ی اینکه مشتری شما کیست، کجاست و چگونه است و … بدانید. آنها چه کسانی هستند، چه می کنند، کجا هستند، چه زمانی شرکت خود را تاسیس کرده اند و برای اهداف شرکت خود چه کاری انجام می دهند.

۲.نام ها را پیدا کنید. شما به یک شرکت انتزاعی X خدمات نمی فروشید. فروش شما به شرکتی است که آن را می شناسید. شرکت ها علایق، اهداف، امیدها و رویاهایی دارند. پیشینه ی شرکت مورد نظر را بررسی کنید. بررسی مقالات، روزنامه ها و مجلات آنها، اطلاعات با ارزشی در مورد آنها در اختیار شما قرار می دهد در مورد اینکه کارکنان شرکت چه کسانی هستند و اهداف تولیدشان چیست.

۳.نیازها را مشخص کنید. هر شرکت به چیزهایی نیاز دارد، که بیشتر فروشندگان آن را فراموش می کنند. شما خدمات و محصولات خود را به یک شرکت می فروشید، چون به آن نیاز دارد. پس اولین اولویت، درک نیازهای شرکت است. برای تشخیص این نیازها باید سوالاتی بپرسید. باید در مورد نحوه ی سوال کردن و نوع پرسش، تحقیق کنید.

۴.به رویدادهای بزرگ توجه کنید. اگر شما درباره ی رویدادهای بزرگی که برای شرکت یا شخص مقابل شما (خریدار)، اتفاق افتاده است، اطلاعات درست و کاملی نداشته باشید، فرد ابلهی به نظر می رسید. بعضی از مواردی که باید در نظر بگیرید بدین شرح است:

پیشرفت ها و ترفیعات

سازماندهی مجدد

خریدها / ادغام ها

مشکلات مالی مهم / ورشکستگی ها

تغییر موقعیت ها

۵.رقبا را تعیین کنید. شرکت های همیشه در حال رقابت هستند. رقبای آنها، عامل بعضی از نیازها و مشکلات بزرگ این شرکت ها هستند. پس رقبا را بشناسید و بدانید این رقبا چه مزایا و معایبی برای مشتری شما دارند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *