ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۵
438 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : انواع مشتری (۲)

  • مشتریان با ثبات

باید اقرار کنم که از چهار گروه مشتری ای که در مقاله ی گذشته و این مقاله مورد بحث قرار دادیم، من با این گروه سخت ترین و پرفشارترین معاملات را داشته ام. بله، آنها در سطح مشتریان با نفوذ خوب هستند، و کامل اند، البته نه در حد مشتریان سلطه جو، اما درجاتی از کمال را دارند. اما چون این افراد همیشه می خواهند از درست بودن تصمیم خود مطمئن شوند؛ هر وقت فکر کردید بر سر یک تعهد قوی با آنها توافق کرده اید، آنها دوباره به نقطه ی اول برمی گردند و داده ها و شواهد بیشتری می خواهند.

  • ویژگی های بد

بدترین ویژگی آنها این است که می توانند تا آخر عمر درباره ی خریدشان صحبت کنند در نتیجه روند فروش به طور پایان ناپذیری طولانی می شود. این مساله گاهی اوقات به قدری وخیم و آزار دهنده می شود که شما تمایل به ترک معامله پیدا می کنید. (خود من شخصا بارها و بارها این کار را کرده ام، البته نه اینکه بخواهم به آن مغرور باشم.)

  • ویژگی های خوب

مشتریان ثابت قدم مانند مشتریان سلطه جو در تعهدی که نسبت به شما دارند، محکم و ثبات می مانند. آنها درباره ی نکاتی از فروش که قصد بازگشت و بحث مجدد درباره ی آن را ندارند فکر و انرژی زیادی صرف می کنند و اگر شما بتوانید اعتماد آنها را جلب کنید بعضی از ویژگی های آنها با گذشت زمان بهتر خواهد شد.

  • مشتریان وظیفه شناس (باوجدان)

این افراد مانند مشتریان ثابت قدم و سلطه جو برای کار و معامله، داده های زیادی از شما می خواهند، اما آنها بر خلاف گروه های قبلی قادر به نشان دادن اشتیاق خود نیستند. در ارتباط با آنها، درک این موضوع که در حال حاضر به چه چیزی فکر می کنند بسیار سخت است و معمولا شما باید تلاش زیادی برای گرفتن پاسخ از آنها برای سوال های خود بکنید.

آنها با هیچ کس خارج از دایره ی ارتباطات خود احساس راحتی نمی کنند، در این مورد آنها در مقابل مشتریان با نفوذ هستند و حتی وقتی با آنها وارد معامله شده و آن را به پایان می رسانید، هنوز هم تمایل به ترک شما ندارند.

  • ویژگی های بد

سر و کار داشتن با یک مشتری وظیفه شناس می تواند خسته کننده باشد؛ چون این کار مانند تلاش برای بحث و گفتگو با یک نوجوان است. این کار شدنی است، فقط کار زیادی می برد و گاهی اوقات در پایان معامله با خود فکر می کنید که آیا این کار این همه ارزش داشته است.

مشتریان وظیفه شناس بر هنر ساکت نشینی و اجازه دادن به شما برای انجام همه ی امور مربوط به فروش تسلط دارند. البته این چیزی نیست که شما می خواهید. شما می خواهید مشتری صحبت کند تا بتوانید از اطلاعات او استفاده کنید. در نتیجه کار شما سخت تر می شود.

  • ویژگی های خوب

مشتریان وظیفه شناس بیشتر از احساس بر اساس منطق عمل می کنند. آنها خیلی هیجان زده نمی شوند، اما تصمیمات آنها معمولا دقیق است. چون بر اساس حقایق و ارقام و اعداد و نه بر اساس فرضیه و احساس تصمیم گیری می کنند. شما باید تلاش زیادی بکنید تا آنها را متقاعد کنید که محصولات یا خدمات شما می تواند برای آنها سودمند باشند. با وجود این، داشتن ارقام و داده ها رمز موفقیت در کار شماست.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *