ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۱
9,032 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری :عوامل موثر بر کیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی مشتری (۲)

در ادامه ی مقاله ی گذشته بقیه ی فاکتورهای موثر بر کیفیت خدمات و خدمات پشتیبانی را، از دید مشتری بررسی می کنیم:

۱۷.دقت (Care): توجه همه جانبه از طراحی تا خدمات پس از فروش.

۱۸.تعهد (Commitment): صداقت و انصاف که متضمن راستی و درستی است.

۱۹.کاربردی بودن (Functionality): سهولت کاربری و پیچیده نبودن استفاده از آنها.

۲۰.انسجام (Integrity): یکپارچگی فنی و کاربردی.

۲۱.سیستم تحویل به موقع کالا (Delivery system): سرعت تحویل فوق العاده مهم است.

۲۲.انتخاب نام مناسب کالا (Names): نام جهانی، ملی یا محلی باشد.

۲۳.نوآوری (Innovation): با امکان پیش بینی نیازهای آتی مشتری و ارائه ی آن به صورت همگانی.

۲۴.تنوع بخشیدن به سرویس های خدماتی، انعظاف پذیر بودن سرویس ها.

۲۵.عملکرد (Performance): تجربیات قبلی، انجام وظیفه با دقت هر چه بیشتر.

۲۶.قابلیت تعمیر پذیری (Serviceability): سهولت و سادگی تعمیر و نگهداری محصول.

۲۷.قابلیت دوام (Durability) و طول عمر مفید.

۲۸.انطباق با استانداردها: آیا دقیقا کالای مورد نظرِ مشتری، طراحی و تولید شده است؟

۲۹.اطلاع رسانی (Information): نصب برچسب های اطلاعاتی (Label) برای اطمینان از خدمات.

۳۰.بسته بندی (Packing): توسعه ی روزافزون فروشگاه های بدون فروشنده که در آن تنها به نصب اتیکت قیمت بر روی بسته های حاوی کالا که دارای ابعاد مناسب، شکل زیبا و رنگ جالب هستند، موضوع تجارت را بیش از پیش تحت تاثیر ظاهر زیبا و فریبنده ی بسته بندی قرار داده است. خاصه اینکه امروزه مصارف بعدی بسته بندی، انگیزه ی مشتری را برای خرید مجدد چند برابر می کند. مثل شیشه های عسل یا کاسه های بستنی که مصرف لیوان دارند.

۳۱.مارک کالا: معروفیت مارک های مخصوص حساسیت بسیار زیادی را در جذب مشتری به سوی آن کالا معطوف نموده به طوری که اگر از سلیقه ی مشتری در مورد مارک مورد علاقه اش بی خبر باشیم، او را به سوی رقیب سوق داده ایم. یک نام پرآوازه ی تجاری و مارک مشهور چهار ویژگی دارد:

قابلیت تشخیص سریع در بین کالاهای مشابه

برقراری ارتباط و انتقال و ویژگی های خدمات به مشتری

به یادماندنی

انعطاف پذیری

۳۲.رقیب (Competitor): رقبا نیز عامل تاثیرگذار مهمی بر رضایت مشتری هستند. به طوری که امروزه روش های رقابتی بازآفرینی شده و ما بایستی ضمن تعیین ارزش های مورد توجه مشتری، میزان توان خود و رقبا را در تحقق ارزش ها برآورده کرده و وضعیت خود را نسبت به رقبا تعیین نموده به طوری که جلوتر یا عقب بودن از رقبا در هر یک از بخش های ارزشی به طور کامل اندازه گیری شود.

بدین ترتیب سیستم های رقابتی یک عطیه ی الهی برای مشتریان و یک هشدار تند و بی ملاحضه برای رقابت گران می باشد و رقیب کسی است که محصولا و خدمات مشابه ما را ارائه می کند.

بنابراین شناخت او در تجزیه و تحلیل رفتار او از تمامی جهات حائز اهمیت فراوانی می باشد و هیچ چیز برای مشتری، بهتر از این نیست که مشتری را در یک محیط رقابتی عالی پذیرایی نماییم.

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *