قدرت فروش: نگرش بعنوان مبنای فروش مثبت هنر فروشندگی ترکیبی از عوامل مختلفی است؛ از جمله اطلاعات و دانش کافی در مورد محصولی که می خواهید بفروشید، خدمتی که می خواهید ارائه دهید، احترام به شان مشتری و اعتقاد به خودتان و شرکت. اما اگر عمیق تر فکر کنیم، باز هم به نگرش می رسیم. نگرش و دیدگاهی مثبت نسبت به آنچه انجام می دهیم. این نگرش در فروش مثبت به این معنی نیست که همه چیز در نهایت با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.گاو بنفش : سوء تفاهم های بزرگ بازاریابی
گاو بنفش : سوء تفاهم های بزرگ برداشت بعضی از بازاریاب های شرکت ها این است که یک سری از ایده های بازاریابی فریبکارانه هستند و هر از گاهی به کار می آیند. آنها عقیده دارند ایده ای ویروسی می...
روند پیش نویس زندگی : پیش نویس بدون پایان
روند پیش نویس زندگی : پیش نویس بدون پایان این الگو با پیش نویس های «تا اینکه» و «بعد از» از این نظر شباهت دارد که نقطه خاصی در آن وجود دارد که بعد از آن تغییراتی پیش می آید....
نظریه بازاریابی
آشفتگی در نظریه بازاریابی شما با جست و جو در اینترنت در مورد نظریه های بازاریابی، اگر با هزاران مرجع و منبع روبه رو نشوید، لااقل صدها مرجع خواهید یافت. اگر در پی مفهوم این واژه باشید، در خواهید یافت...
قدرت فروش: در همه مراحل فرایند فروش مثبت باشید
قدرت فروش: در همه ی مراحل فرایند فروش مثبت باشید باید بگویم که بخش عمده ای از فرایند فروش از تجسم حرفه ای مثبت نشات می گیرد، به عبارت دیگر، من از شما می خواهم در ارتباط با آنچه که...
بازاریابی محتوایی :کلاه روزنامه نگاری بر سرخود بگذارید
بازاریابی محتوایی :کلاه روزنامه نگاری بر سر خود بگذارید راحت ترین راه برای شناخت شخصیت مخاطب هدف بازاریابی محتوایی، پرسیدن سوالات زیر است: 1.او چه کسی است؟ این فرد زندگی روزمره ی خود را چگونه می گذراند و در طول...
گاو بنفش : ایده های ویروسی
گاو بنفش : ایده های ویروسی یک برند (یا پیشنهاد یک محصول جدید) چیزی بیش از یک ایده نیست. ایده هایی که گسترش می یابند بیشتر احتمال موفقیت دارند تا ایده هایی که چنین نیستند. من ایده هایی را که...