ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
954 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
آشفتگی در نظریه بازاریابی

شما با جست و جو در اینترنت در مورد نظریه های بازاریابی، اگر با هزاران مرجع و منبع روبه رو نشوید، لااقل صدها مرجع خواهید یافت. اگر در پی مفهوم این واژه باشید، در خواهید یافت که لغت بازاریابی، از فروش تا ارتقا و پیشبرد عمومی معنا می دهد. اگر به آگهی های استخدامی تحت عنوان «مدیر بازاریابی» نگاهی بیندازید، در می یابید که آگهی دهندگان بیشتر به مدیر فروش نیاز دارند تا به مدیر بازاریابی. واژه بازاریابی نیز، مانند بسیاری از واژه های دیگر، بدون توجه به یک بافت معنایی، نسبتا مفهومی بی معناست.

بسیاری از آنها بر هدفهای پیچیده و دست نیافتنی تمرکز دارند. بیشتر بنگاه های کوچک تا متوسط منابع کافی مثل پول، کارکنان و زمان لازم را برای اجرای طرح هایی که ممکن است نیاز به همکاری وسیعی داشته باشند، ندارند؛ در حالی که این طرحها در شرکتهای بزرگ به دلیل توانایی در منابع، قابلیت اجرا پیدا می کند؛

بنابراین اساسا اجرایی شدن این طرحها، نه تنها به دلیل نظریات ارائه شده، بلکه به دلیل وجود منابع قدرتمند است که البته ممکن است در بنگاههای کوچک و متوسط چنین منابعی در دسترس نباشند. بازاریابی برای یک ماشین خشکشویی منطقه ای، ضرورت و اساسا متفاوت از بازاریابی برای یک کارخانه، وسایل و تجهیزات بین المللی است؛ بنابراین بسیاری از کتاب های نظری بازاریابی یک برنامه عملی برای تجارت های کوچک تا متوسط ارائه نمی دهند. اگرچه کتابهای بسیار خوبی در مورد نظریه های بازاریابی منتشر شده که برای خواندن و بحث بسیار جالب هستند، ولی در مجموع و به طور کلی، بسیار مهم خواهد بود تا بر بازاریابی و توسعه یک برنامه عملی که مناسب تجارت شما باشد، تمرکز کنید.

اگرچه موضوع بازاریابی جنبه های مورد بررسی زیادی دارد، ولی بسیار ضروری است تا بازاریابی را به صورت کاربردی و عملی تعریف کنیم. چهار P بازاریابی که از دهه ۱۹۶۰ به کار گرفته شده اند، هم حیطه بازاریابی و هم حیطه فردی تمرکز را توصیف می کنند. آنها قیمت ، محصول  (خدمات)، مکان  (روش توزیع و ارتقا و ترویج (از جمله فروش، بسته بندی، تبلیغ و ابزارهای دیگر را در بر می گیرند. هر کدام از این حیطه ها برای برنامه ریزی به یک نسبت اهمیت دارند و هر حیطه باید به طور کامل بررسی و اجرا شوند تا برنامه موفق شود.

گرچه ممکن است برخی از افراد چهارچوب های بازاریابی دیگر و یا ماتریس توسعه مفصل تری را پیشنهاد دهند؛ چهار P یک چهارچوب عملی و کاملا مؤثر با قابلیت اجرا، برای برنامه ریزی است. از طریق فرایند به کارگیری و اجرای چهار P خواهید توانست برنامه بازاریابی خود را شکل دهید.

 منبع: برنامه ریزی بازاریابی استراتژیک برای کسب و کارهای کوچک تا متوسط (دیوید دبلیو اندرسون)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.