ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
373 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

بازاریابی محتوایی :کلاه روزنامه نگاری بر سر خود بگذارید

راحت ترین راه برای شناخت شخصیت مخاطب هدف بازاریابی محتوایی، پرسیدن سوالات زیر است:

۱.او چه کسی است؟ این فرد زندگی روزمره ی خود را چگونه می گذراند و در طول روز چه فعالیت هایی انجام می دهد؟

۲.نیازهای این فرد چیست؟ چرا فکر می کنیم این فرد به محصول و خدمات ما نیاز دارد؟ آیا اطلاعاتی را که در اختیار او قرار می دهیم به حل مشکلات یا رفع نیازهای او کمکی می کند؟

۳.چه دلیلی وجود دارد برای اینکه فرد بخواهد به ما اهمیت بدهد؟ به یاد داشته باشید که افراد، به محصولات یا خدمات شما اهمیتی نمی دهند؛ پس باید اطلاعاتی در اختیار آنها قرار دهید تا از طریق این اطلاعات آنها را به خود جذب کنید.

توجه کنید که، هیچ گاه نمی توانید شناختی تمام و کمال از مخاطب داشته باشید؛ اما باید به اندازه ی کافی دقیق داشته باشید تا به سازندگان محتوای خود تصویر روشنی از کسانی که با آنها سر و کار دارند، ارائه دهید.

در زیر یک نمونه ی شخصیتی از یک مشتری شرکت خدمات مالی آورده ام:

الیت اِدی (شخصیت ثروتمند برای شرکت مالی) ۴۲ سال دارد و مدت ۱۷ سال است که ازدواج کرده است و دو دختر نوجوان دارد. اِدی در حال حاضر، نائب رئیس یک شرکت فیلمسازی بزرگ است و مبلغ بسیار زیادی را پس انداز کرده است.

او به واسطه ی شغلش به سراسر دنیا سفر می کند و از سفر به جزایر اطراف برای گذراندن تعطیلات لذت می برد. هرجا که می رود، با گوشی بلک بری BlackBerry در ارتباط مستقیم با محل کارش است. او طی ماه های گذشته مدام در فکر عوض کردن گوشی خود به آیفون یا سامسونگ است. تعریف ادی از زندگی، بازی گلف است.

در طول چند هفته ی گذشته، ادی بر روی همکاری مالی خود با یک تهیه کننده کار می کرده است. ادی مدام به این فکر می کند که تصمیم درستی بگیرد تا خانواده اش در دراز مدت بتوانند به راحتی زندگی کنند.

حال اگر بخواهیم برای این فرد محتوا تولید کنیم، فکر می کنید این فرد جذب چه مطالبی می شود؟

(منبع: بازاریابی محتوایی، جو پولیتسی)

ادامه ی مقالات بازاریابی محتوایی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *