ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۱
520 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: در همه ی مراحل فرایند فروش مثبت باشید

باید بگویم که بخش عمده ای از فرایند فروش از تجسم حرفه ای مثبت نشات می گیرد، به عبارت دیگر، من از شما می خواهم در ارتباط با آنچه که می فروشید کاملا مطمئن باشید و مطمئن باشید که مشتری به آن نیاز دارد.

این باور از درون شما نشات می گیرد، باید به خودتان و شرکت تان باور داشته باشید. مسلما در طول فرایند فروش با موانعی روبرو می شوید که برخی از آنها پیش بینی نشده اند و برخی دیگر شگفت انگیز. اما نباید اجازه دهید هیچ یک از آنها اعتماد به نفس مثبت شما را در فروش از بین ببرد.

وقتی مشتری از شما خرید می کند که معتقد است آنچه را که به او می فروشید مشکلی را از مشکلاتش حل می کند، خود شما هم باید این موضوع را باور داشته باشید. به این معنا که شما نباید سوالاتی از مشتری بپرسید که متوجه شوید چه چیزی می خواهد بعد به این فکر کنید که آیا محصول شما به درد او می خورد یا نه! سوالات شما باید منعکس کننده ی نگرش مثبت شما باشد.

برای مثال وضعیتی را در نظر بگیرید که می خواهید چیزی را در مورد ادراک مشتری از تغییرات بازار متوجه شوید. ممکن است شما با این سوالات شروع کنید:

چه چیزی از این اقتصاد بیش از چیزهای دیگر شما را آزار می دهد؟

آیا مشتریان شما قراردادی هستند؟

بزرگ ترین موانع شما در زنجیره ی تامین کدامند؟

کدام یک از رقبا تهدید بزرگی برای شما به حساب می آیند؟

همه ی این سوالات خوب هستند و دانستن جواب آنها برای پیدا کردن راه حل مناسب برای مشتریان شما کمک بزرگی است. اما بهتر است مدل سوالات را تغییر دهید:

اقتصاد جدید چه فرصت هایی را برای شما فراهم آورده است؟

هنگامی که مشتریان شما تغییر می کنند، مشتریان جدید از کجا می آیند؟

چگونه زنجیره ی تامین خود را برای استفاده از فرصت های جدید تعدیل می کنید؟

برخی از مزیت های شما نسبت به رقبا کدامند؟

همه ی این سوالات همان سوالات قبلی هستند اما به شیوه ای مثبت مطرح شده اند. این کار باعث می شود که مشتری نه تنها مشکلات را ببیند بلکه زمینه ای فراهم می شود که مشتری به دنبال راه حل نیز باشد.

من نمی خواهم بگویم که به مشکلاتی که وجود دارد توجهی نکنید، اما اگر با این موضوع شروع کنید که مشکلات چقدر زیاد هستند، باعث کشیده شدن خودتان و مشتریان تان به چاله ای می شود که بیرون آمدن از آن کار آسانی نخواهد بود.

داشتن حس قوی اعتماد، به شما کمک می کند تا در این چاله ها نیفتید. شما راه حل هایی دارید که مشتریان به دنبال آنها هستند، تا زمانی که اعتماد به نفس داشته باشید و آن را به همه نشان دهید، کارهای شما به خوبی پیش می رود.

من معتقدم که دو نوع فروشنده وجود دارد: آنهایی که به فروش بعنوان یک شغل نگاه می کنند و آنهایی که معتقدند فروش یک حرفه است. آنهایی که به چشم شغل نگاه می کنند، آنهایی هستند که حس بیچارگی و درماندگی دارند. اما آنهایی که به چشم یک حرفه به آن نگاه می کنند، معمولا فروشهای موفقیت آمیزی دارند و پورسانت های بالایی دریافت می کنند.

البته روزهایی وجود دارد که فروشندگان حرفه ای هم احساس درماندگی می کنند؛ اما متمرکز و مثبت ماندن، این حالت را کاهش و از آنها دور می کند و از همه مهم تر مثبت ماندنشان باعث خرید بیشتر مشتری از آنها می شود.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *