تمرکز روی احساسات پیام های بازاریابی، بیشتر روی اطلاع رسانی تمرکز می کنند. مردم فکر می کنند، اگر همه چیز را خیلی مختصر و مفید بگویند، بهتر است. فکر می کنند با گفتن واقعیت ها توجه مخاطب را جلب می کنند. بعد هم مخاطب، اطلاعاتش را مقایسه می کند، می سنجد و مطابق آنچه مد نظر تبلیغ بوده است رفتار می کند. ولی همیشه همه چیز اینقدر شسته - رفته اتفاق نمی افتد. اکثر نوجوان ها سیگار می کشند، با...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.جمع آوری تحسین ها
جمع آوری تحسین ها همانطور که هر کسی که تا به حال کلکسیون داشته است، از در بطری یا کارت های بیس بال گرفته تا سکه ها و تمبرهای نایاب, میداند وقتی جایی برای گذاشتن اشیا داشته باشید، آنها چند...
بازاریابی ویروسی (احساسات ۱)
احساسات اکتبر 2008 ده سالی می شد که "دنیس گِرِدی" برای نیویورک تایمز مقاله ی علمی می نوشت. تا به حال برای سبک روایی ماهرانه و عناوین جالب توجه اش جایزه های زیادی گرفته است. ولی مقاله ی 27 اکتبر...
دفتر خبرهای داغ
دفتر خبرهای داغ دفتر خبرهای داغ، نوع دیگری از صندوق جمع آوری ایده ها است. در کتاب احساست را روی کاغذ بیان کن، شرح می دهم که چگونه سارا در حین مسافرت از دفتر خبرهای داغ، بعنوان جایی برای یادداشت...
آنچه در کوتاه مدت می خواهید، شناسایی کنید!
در ادامه ی آنچه در مورد موفقیت در بازار کار گفته شد؛ امروز یکی دیگر از عوامل موثر بر موفقیت را بررسی می کنیم. آنچه در کوتاه مدت می خواهید، شناسایی کنید. کوتاهی کوتاه مدت یعنی چقدر؟ پاسخ این سوال...
امکانات جدید در شبکه های اجتماعی
امکانات جدید در شبکه های اجتماعی دنیای شبکه های اجتماعی همواره در حال تغییر است. مراکز خرید همواره باید به دنبال جدید ترین ابزارهای شبکه های اجتماعی باشند. فیسبوک ادز (Facebook Ads): این ابزار راهی سریع، ارزان و راحت در...
صندوق پیشنهادات برای مغز
صندوق پیشنهادات برای مغز هنگامی که شروع به نوشتن هدف های خود کنید، مغزتان انواع و اقسام اطلاعات جدید را به شما ارسال می کند: ایده های خلاقانه و انرژی بخش برای برنامه ریزی و بسط گسترش آن اهداف. این...