برگزاری مراسم برای رویدادهای خاص واقعیت این است که شما بعنوان رهبر می توانید برای رویدادهای مختلف در سازمان تان مراسمی خاص برگزار کنید. به این شکل به سازمان تان اعلام می کنید که با این رویداد و در طی این مراسم، اتفاقی مهم در حال رخ دادن است و لازم است برای هماهنگی با این اتفاق، دیدگاه های خود را تغییر دهیم. نمونه ی این اتفاق، رویدادی بود که در دهه ی نود در فروشگاه های زنجیره ای برای...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟
چگونه برای خلق رویدادها در مال، از شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟ ملاقات های توئیتری(Twitter Meetups) یا توئیت آپز(Tweetups)، پدیده ی جدید است که رشد زیادی در چند سال اخیر داشته است. هنگامی که شما می توانید افراد را به...
دیگران را مورد حمایت قرار دهید.
دیگران را مورد حمایت قرار دهید. در حینی که همگی شما دور هم جمع شده اید و در حال نوشیدن قهوه هستید، موضوع "آدام" پیش می آید. همه می دانیم او فردی خسته کننده است که همه را خشمگین می...
رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری
رهبری یعنی اختیار دادن به کارکنان برای رهبری هنگامی که جوان بودم به مطالعه ی کتاب هایی درباره ی رهبران بزرگ علاقه داشتم و می خواستم یکی از همین رهبران باشم. اما بالاخره در قرن بیست و یکم متوجه شدم...
مراقبت از کارکنان
مراقبت از کارکنان از خانواده ای ساده می آیم. پدر و مادرم به طبقه ی کارگر جامعه تعلق داشتند و هرگز کسی در خانواده ام تحصیلات عالی نداشت. مسائل زیادی را از پدرم آموختم. او توجه زیادی به تربیت من...
انتقال پیام به صورت ناخودآگاه
در ادامه ی آنچه در مقاله ی گذشته در مورد زبان بدن بیان کردیم، امروز به بررسی هر چه بیشتر این مفهوم می پردازیم. انتقال پیام به صورت ناخودآگاه هنگامی که فردی را ملاقات می کنید، بعد از گذشت هفت...
بازاریابی ویروسی (عمومیت ۲)
همیشه یک اتفاق واحد می افتد رستوران "مرغ و کباب حلال" در نیویورک غذاهای خیلی خوبی دارد. بعضی وقت ها اگر بروید می بینید که صف مشتاقان "حلال چیکن" از این سر تا آن سر خیابان است. صاحبان همان فروشگاه،...