ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۴/۱۶
570 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
برگزاری مراسم برای رویدادهای خاص

واقعیت این است که شما بعنوان رهبر می توانید برای رویدادهای مختلف در سازمان تان مراسمی خاص برگزار کنید. به این شکل به سازمان تان اعلام می کنید که با این رویداد و در طی این مراسم، اتفاقی مهم در حال رخ دادن است و لازم است برای هماهنگی با این اتفاق، دیدگاه های خود را تغییر دهیم.

نمونه ی این اتفاق، رویدادی بود که در دهه ی نود در فروشگاه های زنجیره ای برای مراسمی برگزار شد. مطابق این مراسم، الگویی به مشتریان معرفی شد که به دلیل قیمت پایین، به سود آنها بود و به خاطر حجم فروش بالا برای فروشگاه های زنجیره ای برگزار کننده ی آن نیز سودآفرین بود.

واقعیت این است که در سال ۱۹۹۵ همین مراسم، باعث شد این فروشگاه زنجیره ای از ورشکستگی نجات پیدا کند. در آن سال افرادی از طرف هیئت مدیره به هر فروشگاه فرستاده شدند تا با مدیران فروشگاه و کارکنان جلساتی برگزار کنند و آنها را از وضع موجود باخبر سازند. هیئت مدیره از این افراد خواسته بود که بدون هر گونه تشریفاتی دوباره در ارتباط مستقیم با مدیران و کارکنان قرار بگیرند، چرا که دلیل ورشکستگی را از دست دادن همین ارتباط می دانست.

کارکنان این فروشگاه ها پس از ملاقات با این افراد، متوجه شدند که هرگاه خریداری در فاصله ای کمتر از سه متری آنها قرار دارد، باید به سوی این مشتری بروند و با روی باز و در حالی که لبخندی به لب دارند، با او صحبت کنند. به این شکل کارکنان فروشگاه در تماس مستقیم با بازار کارشان قرار می گرفتند.

پس از در نظر گرفتن این موارد مهم، وضع سوددهی این فروشگاه زنجیره ای دچار تحول شد.

نکته ی جالب این است که شما و من هم می توانیم مراسمی خاص برای هر رویداد ساده ای در نظر بگیریم و در حال برگزاری این مراسم، پیام مورد نظر خود و اولویت های مان را به همه اعلام کنیم. این مراسم ها می تواند نقطه ی تحولی باشد برای دگرگونی رفتارهای کارکنان و فرهنگ سازمانی.

توصیه ها

  • رهبران می توانند اهمیت رویدادهای خاص را به شکل مراسمی نمادین در سازمان شان نشان دهند. آنها به این صورت تغییرات و اصلاحات لازم را در سازمان خود عملی می کنند.
  • پیش از برگزاری این رویدادها در این مورد تصمیم گیری کنید که دوست دارید چه تغییری در رفتار و ذهنیت کارکنان تان ایجاد کنید و اولویت های خود را در این مورد شناسایی کنید. می توانید با در نظر گرفتن نمادی خاص ارزش و اهمیت این اولویت ها را خاطرنشان کنید.
  • مهم است که در برگزاری رویدادهای خاص و الگوسازی در سازمان تان، خودتان از اولین نفراتی باشید که از این الگوها پیروی می کنید.

(منبع: انگیزه در کار، موسسه ی هاروارد بیزینس پِرِس)

ادامه ی مقالات انگیزه در کار را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *