از خوب به عالی:درک واقعی؛ نه اعتماد به نفس کاذب در اینجا می خواهیم در مورد تفاوت های بین وضعیت های "ما قبل خارپشتی" و "مابعد خارپشتی" صحبت کنیم. وقتی ما وضعیت شرکت هایی هم تراز (آنهایی که به مفهوم خارپشتی دست نیافتند) و شرکت های رهسپار تعالی (دارای تفکر خارپشتی) را بررسی کردیم؛ دریافتیم که؛ وضعیت قبل از خارپشتی، مثل این است که میان مه و دود دنبال چیزی می گردید. شما در مسیری طولانی به جلو حرکت می...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.از خوب به عالی: سه محور فکری
از خوب به عالی: سه محور فکری ما در خلال جلسه ای که با گروه تحقیق داشتیم و چگونگی سودهای چشمگیر شرکت های رهسپار تعالی را بررسی کردیم، به اصطلاح مفهوم خارپشتی پی بردیم. اما صحبت ما فقط در خصوص...
از خوب به عالی: مفهوم خارپشتی
از خوب به عالی: مفهوم خارپشتی آیزا برلین، در مقاله ی معروف خود به نام "خارپشت و روباه The Hedgehog and the Fox" مردم را به دو گروه تقسیم کرد: خارپشت ها و روباه ها، که برگرفته از این گفته...
از خوب به عالی: اعتقاد تزلزلناپذیر درمیان حقایق ناخوشایند
از خوب به عالی : اعتقاد تزلزل ناپذیر در میان حقایق ناخوشایند وقتی شرکت پروکتر و گمبل در زمینه ی صنعت محصولات کاغذی، در دهه ی 1960، پیشتاز شد، شرکت اسکات پیپر (که در آن زمان پیشرو بود) به سادگی...
از خوب به عالی: فضایی که درآن حقیقت شنیده میشود(۲)
از خوب به عالی : فضایی که در آن حقیقت شنیده می شود(2) در ادامه ی مقاله ی گذشته، راهکارهای ایجاد جوی که در آن حقایق شنیده می شود (در سازمان ها) را توضیح می دهیم. مدیریت نقد و ارزیابی...
از خوب به عالی: فضایی که درآن حقیقت شنیده میشود(۱)
از خوب به عالی : فضایی که در آن حقیقت شنیده می شود(1) در ادامه ی صحبتی که در مقاله ی گذشته داشتیم، این سوال مطرح می شود که: "چگونه می شود با استفاده از حقایق ناخوشایند در افراد انگیزه...
از خوب به عالی: حقایق از رویاها بهترند
از خوب به عالی : حقایق از رویاها بهترند در طی تحقیقات ما، شرکت های رهسپار تعالی دارای یک خط مشی کامل و بی نقص نبودند. اما به طور کلی می توان گفت، تصمیمات درست آنها خیلی بیشتر از تصمیمات...