کسب و کار موفق : امروزه روند صعودی ظهور و رشد استارتاپها در نقطهی اوج خود قرار گرفته و اعتبار آنها گسترش یافته است. در عصر دیجیتال هر کسی در هر نقطهی جهان که باشد، میتواند به راحتی پاسخ سوالات خود را به صورت آنلاین دریافت کند. در نتیجه در سالهای اخیر صنایع مختلف، شاهد گسترش حجم عظیمی از شرکتها بودهاند، که در نهایت اشباع بازار و رقابت سخت میان آنها را در پی داشته است. طبیعی است که بقای...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.طراحی نقشه سفر مشتری
سفر مشتری، شامل مجموعهی کاملی از تجربیات مشتری، هنگام تعامل و برقراری ارتباط او با برند یا شرکت شما میشود. یعنی سفر مشتری، به جای در نظر گرفتن تنها بخشی از تجربهی مشتری، کل تجربهی مشتریبودن را مستند میکند. بنابراین...
برنامهی وفاداری مشتری چیست؟
ویکیپدیا، برنامهی وفاداری مشتری را اینگونه تعریف میکند: «برنامههای وفاداری مشتری، راهبردهای ساختاری در بازاریابی هستند، که صاحبان کسبوکار آنها را طراحی میکنند تا مشتریان را به تداوم خرید از آنها و یا استفاده از خدمات آنها، تشویق کنند». اگر...
راهنمای جامع بهینه سازی نرخ تبدیل سایت
زمان اینکه فروش بیشتر، تنها با افزایش ترافیک سایت میسر شود، به سر رسیده است؛ برای افزایش واقعی فروش، لازم است تجربه کاربر در سایتتان را بهینه کنید تا میزان بیشتری از بازدیدکنندگان سایت را به خریداران واقعی تبدیل کنید....
صفحه فرود: سلاح مخفی بازاریابی دیجیتال شما
صفحه فرود یا لندینگ پیج، بخش مهمی از تلاش در بازاریابی دیجیتال است که سود زیادی را برای کسبوکار شما به همراه دارد. تنها کافی است از آن به درستی استفاده کنید. شاید اصطلاح «لندینگ پیج» راشنیده باشید، اما مطمئن...
ضرورت توسعه نرم افزار اندرویدی برای کسبوکار
سیستمعامل اندروید با در اختیار داشتن بیش از 88 درصد تلفنهای هوشمند، از زمان عرضه در بازار توسط گوگل، همواره بهصورت موثر کار کرده است. در سپتامبر 2008، بزرگترین تغییر در صنعت تلفنهای همراه ایجاد شد؛ تغییری که در نهایت،...
مدیریت ترافیک سایت
به طور معمول، نوسانها و تغییراتی در ترافیک سایت وجود دارد؛ با اینحال شما محدودهی طبیعی ترافیک سایت شرکت خود را میدانید. اگر کاهش قابل توجهی در آن مشاهده کنید، اولین واکنش شما حذف کردن سریع آخرین تغییراتی است که...