آیا برای پیدا کردن یک تکه کاغذ ۱۵ دقیقه وقت صرف میکنید؟ به جلسات دیر میرسید؟ فراموش میکنید که درگیر پروژههای مهم شدید؟ پس نیاز به این دارید که به سرعت امور خود را سازماندهی کنید. شما میگویید زمان کافی برای سازماندهی کردن ندارید. برای اینکه زندگی خود را عوض کنید، این سرفصلها را در پیش بگیرید: لیستی از کارهایی که باید انجام شود تهیه کنید: به هر پروژهای که روی آن کار میکنید فکر کنید، چه کاری باید انجام...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.دلایل شکست یک سایت
اهمیت سایت در کسب و کارها خصوصاً در دنیای امروز بسیار زیاد است. پیش از این مطلبی دربارۀ چگونه یک سایت موفق بسازیم نشر دادیم. اکنون به دلایل شکست یک سایت اشاره خواهیم کرد. ۱. طراحی بد: سایتی که طراحی...
چگونگی بهبود جو اخلاقی سازمان
راههای چندی برای ایجاد فرهنگ اخلاقی وجود دارد تا به کارکنان برای مقاومت در برابر وسوسۀ پرداختن به اعمال غیراخلاقی برای نفع شخصی کمک کند. تیمی از پژوهشگران مدیریت برای بهبود رعایت باید و نبایدها در محیط کار اقدامهای زیر...
چگونه توانمندسازی کنیم؟
فرآیند توانمندسازی عبارت است از دادن محدوده و قدرت بیشتر به افراد برای اعمال کنترل بر کار و تقبل مسئولیت، که به معنای دادن استقلال و خودگردانی بیشتر به افراد است؛ اینکه به آنها اجازه دهیم هنگام انجام کارشان(برخورد با...
هنر خوب گوش دادن
بررسیهای مختلف نشان داده است کارکنان سازمانها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد از وقت خود را برای برقراری ارتباط صرف میکنند، اما نتایج یک تحقیق نشان میدهد که کارکنان تنها از حدود ۲۵ درصد توانایی خود برای خوب گوش دادن...
هفت پیشنهاد عملی برای افزایش سطح انگیزش شغلی افراد
به راستی، چرا بعضی از افراد در انجام دادن وظایف شغلی خود، حتی در شرایط سخت، با علاقه و رضایت زیاد به تلاش قابل توجه خود ادامه میدهند و در مقابل، گروهی دیگر، حتی برای تهیۀ مایحتاج اولیۀ زندگی خودشان...
ارائهی ناب به سبک استیو جابز
در مطالب قبلی از این رفرنس به این موضوع اشاره کردیم که ارائهها تا حد ممکن مختصر و مفید باشند، فقط گهگاهی به یادداشتها نگاه بیندازید و برای ارائهی خود سبک داشته باشید. مطلب زیر برای تمام کسانی که قصد...