ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
1,124 بازدید
۳ دیدگاه
اشتراک گذاری

نکته اول: فرصت را غنیمت شمرید!

میانگین زمانی که یک کاربر اینترنت به مرور یک صفحه اختصاص می‌دهد، حداکثر ۴۶ ثانیه است در طی همین ۴۶ ثانیه است که یک کسب و کار آنلاین می‌بایستی مشتری را جذب نموده و با یک پیشنهاد مختصر معامله را تمام کند.

نکته دوم: به اهداف خاص فکر کنید

شناخت مشتری و تحلیل رفتار سازمانی آن در دنیای مجازی، یک اصل مهم برای مدیران سایت‌های تجارت الکترونیکی است. مشتریان‌تان را بشناسید و خواسته‌های آن‌ها را که رقبایتان توجهی به آن‌ها نداشته‌اند برآورده سازید.

نکته سوم: برنامه‌ریزی تجاری قوی

آگاهی کاملی از منبع درآمدتان، یکسان کردن حساب‌هایتان، سایر نکات راهبردی در زمان شروع کسب و کار آنلاین و برنامه‌ریزی مراحلی که شما را به موفقیت نزدیک خواهد کرد را باید در نظر داشته باشید.

نکته چهارم: نرم‌افزار تجارت الکترونیکی تاجرپسند

همواره نرم‌افزاری را انتخاب کنید که مدیریتی آسان داشته و امکان تمرکز شما را بر روی هسته فعالیت‌های تجاری‌تان فراهم سازد. سعی کنید بهترین نرم‌افزاری که نیازهای مخاطبان شما را در خرید راحت یاری می‌کند، انتخاب کنید.

نکته پنجم: یک فروشگاه اینترنتی متفاوت ایجاد کنید

خاطرات بصری ماندگاری بیشتری نسبت به خاطرات نوشتاری دارد. اسمی که برای سایت‌تان انتخاب می‌کنید برای موفقیت شما در تجارت آنلاین اهمیت بسزایی دارد.

نکته ششم: فروشندگان فعال خود را قوی سازید

ابتدا برای جذب مشتری اهداف خود را تبلیغ کنید. فروشگاه اینترنتی خود را به صورتی طراحی کنید که یک بازدیدکننده، زمانی که فروشگاه شما را ترک می‌کند از خصوصیات کالاهای شما باخبر باشد حتی اگر تمایلی به خرید آن‌ها نداشته باشد.

نکته هفتم: نگذارید که مشتریانتان شما را فراموش کنند

این نکته، به ویژه زمانی که شما در تلاش برای ایجاد حداقل سقف مشتری پایدار هستید در درجه اول اهمیت قرار دارد. روش‌های تازه‌ای را برای اطلاع‌رسانی به مشتریان قبلی در خصوص محصولات جدید و آخرین به‌روزرسانی سایت برگزینید.

نکته هشتم: اجرای عملیات پشتیبانی قوی

حیات فروشگاه آنلاین شما در گرو عملیات پشتیبانی قوی است. زمانی را برای بررسی عملیات پشتیبانی که توسط نرم‌افزار تجارت الکترونیکی ارائه می‌شود اختصاص دهید.

نکته نهم: سریع‌تر و بهتر یاد بگیرید

هر فردی ممکن است اشتباه کند. همواره یک ارزیابی بی‌طرفانه در مورد کسب و کار آنلاین خود داشته و آمادگی پذیرش اشتباهات خود را داشته باشید.

 (منبع: مدیریت در کسب وکار الکترونیکی تألیف عباس پاپی، محمدباقر حمزه)

 

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

3 پاسخ به “مدیر یک کسب و کار آنلاین چه چیزهایی باید بداند؟”

  1. م.جبلی گفت:

    خداقوت این مطلب خیلی عالی و مفید بود و تک تک موارد پر از نکته . ممنون از شما

  2. مهمان گفت:

    ادیده ای که در آن مهارت و تخص و از همه مهمتر علاقه داریم بسیار موفق تر است

  3. صادق گفت:

    بســـــــــیار جامع و کامل بود

    https://huncel.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *