ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۶/۱۰/۲۷
830 بازدید
۱ دیدگاه
اشتراک گذاری

در مطالب قبلی از این رفرنس به این موضوع اشاره کردیم که ارائه‌ها تا حد ممکن مختصر و مفید باشند، فقط گهگاهی به یادداشت‌ها نگاه بیندازید و برای ارائه‌ی خود سبک داشته باشید. مطلب زیر برای تمام کسانی که قصد دارند تا شبیه رهبران، گفت و گو کنند و قدم بزنند، بسیار کلیدی است.

برای حضور در صحنه تسلط کافی پیدا کنید:

اینکه به چه نحوی مطلبی را عنوان می‌کنید به همین اندازه دارای اهمیت است که چه چیزی را عنوان می‌کنید. زبان بدن و ارائه‌ی کلامی بین ۶۳ تا ۹۰ درصد می‌تواند بر روی مخاطب تأثیر بگذارد. ارائه‌های استیو جابز با قدرت کلمات وی همخوانی داشت.

ساده جلوه دهید:

استیو جابز یک شومن برجسته است که بر روی صحنه با دقت عمل می‌کند. همه‌ی حرکات، دموها، تصاویر و اسلایدها با هم همگام هستند. او بر روی صحنه راحت، با اعتماد به نفس و به صورت فوق‌العاده‌ای ساده ظاهر می‌شود. حداقل از دید مخاطبان، او ساده به نظر می‌رسد. راز ارائه‌ی او این است که ساعت‌ها تمرین می‌کند. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، ساعت‌ها و نیز روزهای زیادی این تمرین به طول می‌انجامد.

برای سخنرانی، لباس مناسبی انتخاب کنید:

مثل رهبری که دوست دارید، لباس بپوشید، نه برای سِمت شغلی که در آن فعالیت دارید. رهبران بزرگ، کمی بهتر از دیگران لباس می‌پوشند.

در هنگام سخنرانی، دست‌نوشته‌هایتان را کنار بگذارید:

جابز با حضار صحبت می‌کرد نه با اسلایدهایش. او با توجه به تمرین‌های زیادی که انجام داده بود، تماس چشمی قوی‌ای ایجاد می‌کرد. در این خصوص این مطلب را بخوانید:

آقایی که از روی کاغذ یادداشت مطالبش را ‌می‌خواند، کیست؟

خوش باشید:

افزون بر تمام تلاشی که جابز برای ارائه‌ی نطقهایش می‌نمود، همیشه همه چیز بخوبی و طبق برنامه پیش نمی‌رفت، اما چیزی جلودار جابز نبود؛ چرا که هدف اول او این بود که اوقات خوشی را ایجاد کند.

(منبع: ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز ترجمه‌ی سعید مقدّسی، مهدی معین)

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

یک پاسخ به “ارائه‌ی ناب به سبک استیو جابز”

  1. م.جبلی گفت:

    عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *