صفحه فرود یا لندینگ پیج، بخش مهمی از تلاش در بازاریابی دیجیتال است که سود زیادی را برای کسبوکار شما به همراه دارد. تنها کافی است از آن به درستی استفاده کنید. شاید اصطلاح «لندینگ پیج» راشنیده باشید، اما مطمئن نباشید که واقعا چه چیزی است؛ یا شاید با لندینگ پیج آشنا باشید، اما در مورد چگونه بودنِ بهترین لندینگ پیج، با همکاران به اختلاف نظر برخورد کردهاید. بنابراین زمان این است که با اصول اساسی لندینگ پیج آشنا شوید....
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.ایجاد مزیت رقابتی با ۷ استراتژی مدیریتی خاص
ایجاد مزیت رقابتی یعنی به وجود آوردن یک ویژگی خاص و برتر نسبت به رقبا که معمولاً با استراتژی مدیریتی به دست میآیند. هر شخصی و در واقع هر کسب و کاری توانایی دستیابی به مزایای رقابتی را دارد و...
راهکار اثبات شده برای داشتن مشتری وفادار در کسب و کار
باید خیلی تفاوت باشد بین کسانی که به صورت گذری از جلوی فروشگاه شما رد میشوند یا با یک کلید واژه اشتباه وارد فروشگاه دیجیتالی شما میشوند، با کسانی که مشتری وفادار شما هستند. مشتریان وفادار علاوه بر اینکه محصول...
با اجتناب از این اشتباهات، اعتماد مشتری را بسازید
موفقیت کسبوکار، مبتنی بر اعتماد مشتری است. وقتی از شما پرسیده میشود «به چه برندی وفادار هستید؟»، در واقع در حال پاسخ دادن به این سوال هستید که «کدام برند اعتماد شما را جلب کرده است؟». چه برندهایی، بارها و...
مدیریت تجربه مشتری چیست؟
این مقاله به تعریف مدیریت تجربه مشتری بر مبنای نظر کارشناسان و مدیران این حوزه میپردازد. درحالیکه بیشتر کارشناسان بر این باور هستند که تجربیات مشتری شامل همه تعاملها و احساسات حاصل از آن تعاملات میشود، در مورد اینکه «مدیریت...
راهنمای جامع بازاریابی محتوا ۲۰۱۹
بیشتر افراد هنگامی که اصطلاح بازار یابی محتوا را میشنوند به فیسبوک، اینستاگرام و وبلاگها فکر میکنند؛ درحالیکه بازاریابی محتوا قدمتی بیشتر از این شبکههای اجتماعی دارد و برای سالها در انواع مختلفی وجود داشته است. همچنانکه هنر قصهگویی، بهعنوان...