احترام بالاترین نوع قدردانی از کارمند افراد برای کسب قدردانی مدیران می کوشند و بسیاری از آنها تشنه ی آن هستند، اما هر فردی به موردی اساسی نیز از سوی مدیران نیاز دارد. حال این حقیقت ساده چیست که همه ی مدیران باید بدانند، اما از آن می گذرند؟ حقیقت این است که همه به احترام از طرف کارفرما نیاز دارند. برای مثال یک شرکت سرمایه گذاری به نصف کارکنانش حرفه ای می گوید و بقیه ی کارمندان را کرکنان...
منتخب سردبیر
مقالاتی که خواندنش جذاب خواهد بود.آخرین مقالات
آخرین مقالات ایده پردازان را دنبال کنید.سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: مراسم و مناسک
سازماندهی زمان در تحلیل رفتار متقابل: مراسم و مناسک همچنانکه در گروه نشسته ایم، مردی که در روبروی من نشسته است ناگهان سکوت را می شکند، به نفر پهلو دستی خود رو کرده و می گوید: «خوب مثل این که...
بر سر مواضع چانه زنی نکنید
بر سر مواضع چانه نزنید فرقی نمی کند چانه زنی بر سر قرارداد باشد یا دعوای خانوادگی یا برقراری صلح بین کشورها، انسان به طور معمول درگیر چانه زنی موضعی است. هر طرف، موضعی اتخاذ می کند، به نفع همان...
زبان بدن: بررسی حرکتِ دست دادن
زبان بدن : بررسی حرکتِ دست دادن دست دادن هنگام دیدن کسی، سنتی است که باعث ایجاد همبستگی می شود. پیشینیان ما در غارها، با بازوان کشیده و کف دستان در معرض دید با یکدیگر سلام و احوال پرسی می...
مشتری مداری: مدیریت ارتباط با مشتری CRM
مشتری مداری: مدیریت ارتباط با مشتری CRM "هر ارتباط، یک شانس برای فروش شرکت است." در گذشته ای نه چندان دور، ارتباط با مشتری با فروشنده، مستقیم، بدون واسطه و از طریق چهره به چهره بود اما امروز فروشگاه های...
شتاب بخشی در اثر مرکب: بهتر از انتظارات انجام دهید
شتاب بخشی در اثر مرکب: بهتر از انتظارات انجام دهید من با مدیرعاملی همکاری می کردم که فلسفه اش این بود که مبالغ مربوط به مردم، شامل فروشندگان و تامین کنندگانش را چند روز پیش از تعهد قرارداد پرداخت کند....
بازاریابی محتوایی: ۷ راه برای پیروزی بر جهان رسانه ها
بازاریابی محتوایی : 7 راه برای پیروزی بر جهان رسانه ها این هفت راهنمایی، ترکیب قدرتمندی ایجاد می کند که برای هر شرکتی از جمله شرکت های رسانه ای و رقبای مستقیم شما، رقابت را سخت می کند. 1.تلفن همراه...