ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
653 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

احترام بالاترین نوع قدردانی از کارمند

افراد برای کسب قدردانی مدیران می کوشند و بسیاری از آنها تشنه ی آن هستند، اما هر فردی به موردی اساسی نیز از سوی مدیران نیاز دارد. حال این حقیقت ساده چیست که همه ی مدیران باید بدانند، اما از آن می گذرند؟ حقیقت این است که همه به احترام از طرف کارفرما نیاز دارند.

برای مثال یک شرکت سرمایه گذاری به نصف کارکنانش حرفه ای می گوید و بقیه ی کارمندان را کرکنان دفتری می خواند. در حالیکه کارمندان دفتری و بیش از همه منشی های انتظار ندارند که بعنوان پاداش، مدارج دانشگاهی دانشگاه های عالی شرق آمریکا یا چند درجه بیشتر را بدست آورند، اما اینگونه نتیجه می گیرند که اگر گروه حرفه ای است، بقیه غیر حرفه ای هستند.

بعلاوه منشی ها به خوبی می دانند که هر مشتری تماس مستقیم بیشتری با کارمندان دفتری دارد، تا با افراد حرفه ای و متخصصین؛ و بیشتر رضایت مشتریان در دست این کارمندان دفتری است.

رئیس هم این مطلب را خوب می داند، اما به این حقیقت اعتراف نمی کند. وقتی قدردانی از عملکرد افراد بارها انجام شود، شرکت موفقیت های افراد حرفه ای را به چندین صورت جشن می گیرد: انعام، ماشین های اداری، سفر و ضیافت های شام. از طرف دیگر، آنها با افزایش بسیار کم حقوق و یا یک شاخه گل به مناسبت روز ملی منشی از کارمندان دفتری خود یاد می کنند.

پارسال وقتی یک منشی، با انداختن یک شاخه گل به داخل سطل آشغال، عکس العمل حاکی از رنجشش را نشان داد، مدیریت باور نمی کرد. من معتقدم اگر هر زن دیگری هم به جای او بود و در پاسخ به موفقیت های کاریش یک شاخه گل دریافت می کرد، چنین کاری انجام می داد.

شرکت دیگری که در این زمینه کار می کند، مشاوران و کارمندان پشتیبانی خود را به طور مستقیم به هم مربوط می داند. یک یا چند نفر از مشاوران و یک منشی، گروهی را تشکیل می دهند. این شرکت به طور مستقیم پاداش ها و یا اشکال دیگر تقدیر از منشی را در گرو عملکرد افرادی که او از آنها پشتیبانی می کند می داند. بدین ترتیب روح صمیمیت در میان کارکنان بسیار افزایش می یابد. البته حقوق خالص منشی ها مساوی با حقوق آن کارکنان دفتری نیست که در شرکت اول کار می کردند.

قدردانی و احترام غذای روح هستند! هر شرکتی که به خوبی اداره شود، فرصت جوابگویی به تمام نیازها را برای کارمندانش فراهم می کند.

افراد شما چه فرصت هایی دارند تا مورد قدردانی قرار گیرند؟ چه فرصت های جدیدی شما می توانید ایجاد کنید؟ تنها کاری که باید انجام دهید، دادن اعتبار به افراد در هنگام لزوم است؛ مثل امروز و همینطور دادن اعتبار به هر کارمند هنگامی که اهداف جدیدی را دنبال می کند و یا با آنها روبرو می شود.

(منبع: ۱۳ اشتباه مهلک مدیران، رابرت مارویل)

ادامه ی مقالات راهکارهای مدیریتی را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *