ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
474 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: انواع مشتری (۱)

  • مشتریان سلطه گر

افراد پرخاشگر، خود رای و چالش برانگیز هستند. آنها صحبت های شما را قبول ندارند و خواستار شواهد و مدارک به صورت آماری، نموداری و ترسیمی برای ادعاهای شما هستند. برای مذاکره و گفتگو افراد سختی هستند و در اغلب موارد تلاش می کنند از نیرو و قدرت شخصیت خود، برای ترساندن شما استفاده کنند.

  • ویژگی های بد

سر و کار داشتن با افراد سلطه جو می تواند خسته کننده باشد، چون از شما می خواهند بارها یک مساله را تکرار کنید تا قانع شوند. کار با آنها می تواند آزار دهنده باشد؛ چون مسائلی را که از نظر شما منطقی هستند، نادیده می گیرند و حتی وقتی که معامله تمام می شود و شما درباره ی همه ی موارد فروش با هم توافق دارید از زمان امضای قرار داد تا جزئیات معامله پافشاری و تاکید می کنند.

  • ویژگی های خوب

وقتی آنها را درباره ی حسن نیت خود متقاعد کردید، تبدیل به مشتریان وفادار خواهند شد. تلاش زیادی برای جذب آنها لازم است، به همین دلیل آنها در صورت اعتماد به شما تمایل دارند همراه شما بمانند. این بدین معنی نیست که دیگر تقاضایی از شما نمی کنند، بلکه به این معناست که آنها تمایل دارند با شما بمانند، مگر اینکه شما نخواهید.

  • مشتریان با نفوذ

در نگاه اول به لحاظ شخصیتی به نظر می رسد این افراد دقیقا نقطه ی مقابل افراد سلطه جو باشند. مشتریان با نفوذ به جنبه های دوستانه و گرم رابطه ی فروش توجه دارند. آنها می خواهند درباره ی شما، خانواده تان، دوستان تان و اینکه تعطیلات تابستان را چگونه می گذرانید مطالبی بدانند.

آنها افرادی با روابط اجتماعی قوی هستند و معمولا زمانی متوجه می شوید که آنها با نصف کارمندان سازمان شما در ارتباط هستند، بر رسانه های عمومی از جمله فیسبوک، لینکدین و توئیتر، تسلط دارند و از این رسانه ها برای حفظ ارتباطات شان استفاده می کنند.

  • ویژگی های بد

افراد با نفوذ مانند افراد سلطه جو می توانند به دلایل متفاوتی بسیار خسته کننده باشند. مشتریان با نفوذ از شما می خواهند که مرتبا با آنها در تماس باشید و میلیون ها سوال از شما دارند. بسیاری از این سوالات درباره ی محصولات شما و بسیاری از آنها نیز درباره ی خود شما است.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که از دادن اطلاعات زیاد به غریبه ها خودداری می کنید، ارتباط و معامله با این نوع مشتریان می تواند برای تان ناراحت کننده باشد.

  • ویژگی های خوب

قدرت برقراری ارتباط در دنیای فروش مانند بسیاری از حوزه های دیگر بسیار مهم است. شما از طریق مشتریان با نفوذ می توانید تعداد مشتریان خود را بالا ببرید و بر آنچه در صنعت می گذرد تسلط و کنترل بیشتری داشته باشید. فقط به یاد داشته باشید که شخصیت های با نفوذ ضرورتا از اطلاعات دور نیستند. آنها به طور آزادانه ای با دیگران ارتباط دارند، در نتیجه هر چیزی که به آنها بگویید از طریق شبکه ی یکپارچه بین آنها پخش می شود.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *