ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۰۹
531 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

مشتری مداری : هم آرایی کارکردهای کیفی QFD

مفاهیم اولیه

Quality Function Deployment در سال ۱۹۹۶ توسط یوجی آکائو، در خانه ی لاستیک سازی برجستون ژاپن ابداع شد و به تدریج مراحل تکامل خود را سپری کرد تا اینکه در ۱۹۸۸ در سطح وسیعی از صنایع مختلف بکار گرفته شد، به طوریکه در این سال شرکت موفق و مشهور کرایسلر از این تکنیک برای طراحی و تولید خودرو Neon از آن بهره گیری کرد.

تکنیک QFD یک فرآیند سیستماتیک و نظام مند، برای شناسایی و درک نیازها و خواسته های مشتریان است و بعنوان یکی از روش های  نوین مهندسی کیفیت از مطالعه ی بازار و شناسایی مشتریان و محصول شروع شده و از آن در تمامی مراحل اعم از “طراحی”، “توسعه” و “ساخت” محصول استفاده می شود.

این روش به سازمان ها کمک می کند تا بتوانند محصولات رقابتی خود را در زمان کوتاه تر و با هزینه ی کمتر تولید کنند و اجرای آن مستلزم همکاری جمعی، کار گروهی و تلاش همه جانبه ی واحدهای مختلف سازمان از جمله بازاریابی، فروش، برنامه ریزی، مهندسی، تولید و کنترل کیفیت است و بدین ترتیب انعطاف لازم را در بهبود ارتباط مشتری و تولید کننده فراهم کرده و باعث اعمال نظرات مشتری و خواسته ها و نیازهای او در ویژگی های فنی محصول می شود.

این طرح بر مبنای صدای مشتری Voice of the customer بنیان نهاد شده است.

چه روش های کنترلی می باستی به کار گرفته شود تا بتوان از رعایت مشخصه های فرآیند اطمینان حاصل کرد.

سیستم خدماتی QFD روش های شناسایی و معیارهای کاری و ارزشی است و هماهنگ ساختن اهداف شخصی کارکنان، با اهداف شرکت و برآورد سود بر مبنای رضایت دقیق مشتری است.

شناسایی یک سری از نیازهای خاص مشتریان است، برای ایجاد پاداش و تشویق و تهیه ی یک برنامه ی پیش بینی شده…

QFD برای شناسایی معیارهای داخلی است که به نیازهای مشتریان مربوطند.

شناسایی گروه های کوچک کافی در سطوح پایین تر و جلب رضایت آنان.

اندازه گیری و گرایش اعمالی بر مبنای دانش و همبستگی مستقر شده است.

تعریف یک برنامه برای کارهای داخلی جهت رسیدن به اهداف.

انجام تحقیق سالیانه بر پایه ی رضایت مشتری، به منظور شناسایی نیازهای جدید مشتریان، برای ایجاد بهترین ارتباط بین نیاز مشتری و رضایت آنان.

(منبع: مشتری مداری، اسماعیل محمدی)

ادامه ی مقالات مشتری مداری را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *