ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
410 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : دیگر دلایل عدم خرید

برخلاف مورد پیش که در مقاله ی گذشته آوردیم، که مشتری اجازه ی خرید نداشت. در این مورد مشتری اجازه و قدرت خرید را دارد، اما مردد و دو دل است و نمی تواند تصمیم گیری کند. من که شخصا از معامله با این افراد می ترسم، دلم می خواهد یقه ی آنها را بگیرم و فریاد بزنم: “چیز پیچیده ای نمی خواهی انجام دهید، فقط تصمیم بگیر!”

اما می توانم بگویم که خوشحالم هیچ وقت این کار را نکردم. در طول این سال ها، فقط یاد گرفتم که دلیل تصمیم نگرفتن مشتریان را برای خرید بررسی کنم. فکر می کنم عدم خرید مشتریان به دلایل زیر رخ می دهد:

۱.مشتری در گذشته تصمیمی گرفته که ناراضی است و از تکرار اشتباه می ترسد.

۲.مشتری چیزی را که شما می خواهید به او بفروشید دوست ندارد، فقط برای اینکه با شما رو در رو نشود با به تعویق انداختن از بیان خواسته ی خود طفره می رود.

۳.مشتری، منتظر پیشنهاد از طرف یکی از رقبای شماست.

ممکن است دلایل دیگری هم وجود داشته باشد. اما فکر می کنم مهم ترین و اصلی ترینشان همین ها باشد. تنها راه فهمیدن دلیل مشتریان این است، که از خود آنها سوالاتی بپرسید. مطمئنا کار سختی است چرا که مشتری سعی بر پنهان کردن دلایل خود دارد و احتمالا از تجسس شما ناراحت می شود. اما پیشنهاد من این است که تا حد ممکن دلیل را از مشتری خود بپرسید چرا که باید بدانید با چه کسی سر و کار دارید.

در خصوص دلیل شماره ۳، اگر متوجه شدید که مشتری، رقیب را بر شما ترجیح می دهد، می توانید درباره ی تغییر پیشنهاد خود فکر کنید؛ ولی اگر فکر می کنید این معامله به اندازه ی کافی برای تان منفعت ندارد، می توانید از آن صرف نظر کنید. تصمیم سختی است اما بعضی وقت ها جواب می دهد.

در خصوص دلیل شماره ۲، شما باید مشتری را قانع کنید که گفتن کلمه ی نه، رابطه ی شما و او را به خطر نمی اندازد. این فرآیند بسیار مهم است چون شما به یک رابطه ی بلندمدت تری نیاز دارید و نباید با یک فروش ناموفق، این رابطه خراب شود.

اما در مورد دلیل شماره ۱، که یکی از مشکل ترین دلایل است، شما با یک مساله ی روانشناسی پیچیده سر و کار دارید. من در برخورد با این افراد پیشنهاد می کنم که برنامه ی زمانی منظم و دقیق طراحی کنید. به آنها توضیح دهید اگر مشکلی پیش بیاید شما در کنار آنها خواهید بود. ممکن است همچنان با مقاومت رو به رو شوید، اما روش مثبتی مانند این روش، در غلبه بر موانع روحی و پیشبرد فروش به شما کمک شایانی خواهد کرد.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *