IPE logo
IPE logo
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
bertonix content marketing dmark Google Ads pwconf startupgrind video marketing اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها استارتاپ گرایند استخدام استراتژی های اثر بخش تبلیغات استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر اندروید ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی ویدیویی بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برند سازی برندسازی شخصی بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک تواضع توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی جذب مشتری جعل خبر جلسات کاری حفظ تمرکز کارمندان خرده فروشی خلاقیت دروغ رسانه ای دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد غیرمنتظره فروش رهبران ارزش آفرین روان‌شناسی مدیریت ریسک سرمایه گذاری سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سرمایه سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی لوگو طراحی گرافیک فروش فروشگاه اینترنتی فریلنسر قدرت مذاکره مارکتینگ مارکتینگ پلن محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هشتگ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گل فروشی یوتیوب
قدرت فروش

قدرت فروش : 10 چیزی که هرگز نباید بگویید (4)

قدرت فروش : ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۴)

در ادامه ی مقالات گذشته، مواردی که نباید در حین فرآیند فروش به زبان آورده شود، توضیح می دهیم.

این جمله مثل بمب اتمی است که باعث می شود بحث مربوط به خرید و فروش به تباهی کشیده شود. مشتریان بسیار زیادی این جمله را بعنوان تاکتیک تخریب مذاکره با من در میان گذاشتند.

البته گاهی اوقات هنگامی که شرایط فروش مطلوب نیست وسوسه می شوید که این جمله را بر زبان آورید و آشفته شوید. قبل از اینکه عصبانیت خود را بر روی دیگران خالی کنید، آرامش خود را حفظ کنید.

من دقیقا این حس را درک می کنم و با آن موافقم. با وجود این، به شما هشدار می دهم که دیگر این جمله را بر زبان نیاورید؛ زیرا احتمال فروش را از بین می برد. حتی زمانی که به نظر می رسد شما مخالف بوده و فکر مخالفی هم داشته باشید، راه هایی برای یافتن مسیری جدید برای هر موضوعی وجود دارد.

همانطور که قبلا گفتم، کلمه ی “هرگز” کلمه ی بسیار پر معنایی است و به ندرت صحیح است. به اندازه ی کافی فرصت دهید و بردبار باشید، می توانید توافق کنید و محصول خود را بفروشید.

در اینجا ما دوباره به “هرگز” برمی گردیم. به شما پیشنهاد می کنیم که این کلمه را از مکالمات خود حذف کنید. شما می توانید از کلماتی مانند “بعید”، “غیر محتمل”، “غیر معمول” و “قابل بحث” استفاده کنید. اما از “هرگز” استفاده نکنید.

زمان تغییر می کند. چیزهایی که قبلا هرگز ندیده ایم، امروز رایج و معمول هستند. پس هنگامی که یک مشتری درخواست غیرممکنی دارد، سعی کنید توقع او را تغییر دهید و بعد بدون اینکه به کسی یا چیزی پرخاش و بی احترامی کنید، سعی کنید جوابی برای آن پیدا کنید. اگرچه این کار مشکل است، اما حداقل تلاش خود را بکنید.

در اینجا مشکل کلمه ی “مطلق” است. این یک کلمه دیگر است که مجموعه ای غیر قابل قبول از انتظارات را در هر معامله ای ایجاد می کند. در مجموع شما تنها می توانید از جنبه های مختلفی بعضی از چیزها را تضمین کنید. هر چیزی مثل زلزله و طوفان می تواند اتفاق بیفتد، انبار شرکت شما ممکن است فردا بسوزد و شما در بعضی موارد نمی توانید هیچ کاری بکنید.

گارانتی یا تضمین می تواند یک ابزاری برای فروش بسیار مثبت باشد، اما باید به دقت استفاده شود. گارانتی را با مطلقا به کار نبرید؛ زیرا من تضمین می کنم که اگر شما این کار را انجام دهید دیر یا زود پشیمان می شوید و گارانتی تنها به معنی قطعیت در ضمانتی است که می توانید بدهید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

۰ ۰ vote
Article Rating

مطالب مرتبط

guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments