ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۲۹
410 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش : حل مشاجره فروش

پس از اینکه بررسی کردید و فهمیدید که اعتراض مشتری واقعی است و اعتراض صرفا حرکات تاکتیکی از سوی مشتری نیست، در آن صورت باید برای حل مشکل مشتری اقدام کنید. به بیان دیگر باید بحث و گفتگو را از پرداختن به موضوع مشاجره به سمت حل مشکل هدایت کنید.

با این کار، شما در واقع لحن بیان خود را از حالت منفی به حالت مثبت تغییر می دهید. حالا دیگر مساله این نیست که چه چیزی اشتباه است، شما دنبال یافتن این مطلب هستید که چه چیزی صحیح است.

حل مشاجره به این خاطر مفید است که می توانید از مشتری بپرسید در جستجوی کالا و خدمات مفید، دنبال چه کیفیتی است. این مساله این امکان را فراهم می سازد که به روشنی تشخیص دهید مشتری واقعا از شما چه می خواهد و یک راه حل منطقی برای آن تعیین کنید. چیزی که در این مرحله ضروری است، ادامه ی صحبت با مشتری است.

آخرین چیزی که شما می خواهید یک یار و شریک همدلی است که به شما می گوید: او قصد ندارد چیزی را که شما می فروشید، بخرد، سپس شما شبیه یک صدف خوراکی بداخلاق او را خفه می کنید.

حالا که شما روشی را طراحی کردید که مشتری نیز می خواهد همین را عمل کند باید ارزیابی کنید که آیا می توانید این راه حل را اجرا کنید. در واقع برای این سوال پاسخی پیدا کنید. اگر شما می توانید این راه حل را عملی کنید مابقی درخواست ها نیز آسان است. به هر حال یک شانس بالای پنجاه درصدی وجود دارد که شما نمی توانید آن را اجرا کنید، اگر بتوانید مشاجره در مراحل ابتدایی ایجاد نخواهد شد.

این همان جایی است که شما به گفتگو با مشتری نیاز دارید، شما می توانید با توضیحات مقدماتی، مواردی را تشریح کنید که مد نظر مشتری است. در واقع می توانید بر اساس یک ارزش مشخص، هر آنچه مشتری می خواهد همان را انجام دهید. تعیین ارزش چیزی است که باید با مشتری در مورد آن گفتگو کرد.

این کار اغلب چانه زنی بر روی جزئیات و بحث های طولانی مدت در گفتگوها را از بین خواهد برد. نکته ی مهم این است که گفتگو در مسیر درست و در جهت آنچه می توانید برای مشتری انجام دهید ادامه داشته باشد، که در واقع به معنای این است که از بزرگ ترین قسمت فرآیند مشاجره عبور کرده اید.

بعنوان مثال، اگر مشتری به وضوح و بی پرده بگوید که: البته مشاجراتی وجود دارد که به سادگی نمی توان بر آنها غلبه کرد. من قصد خرید از شما را ندارم و شما نمی توانید نظر مرا تغییر دهید، این مساله ارزش مشاجره و بحث را ندارد؛ ضروری است که حتی در این حالت نیز شما فضا را برای رابطه ای در آینده با مشتری باز بگذارید و همه چیز را خاتمه ندهید.

در این صورت بیشتر از آن چیزی که احتمالا برای اجرای آن وسوسه خواهید شد در مورد حذف جلسات با مشتریان و پاک کردن نام آنها از فهرست مشتریان طرف قرارداد با احتیاط عمل خواهید کرد. در آینده نظریات متعددی خواهید یافت که مشابه عقاید شما نیستند.

برای این افراد باید یک فضای مشاوره ایجاد کنید، با این افراد صحبت کنید و با افتخار به آنها نشان دهید که شرکت شما می تواند مجموعه ای از مسائل و مشکلات را حل کند.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *