ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۰/۰۷
451 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: تمرکز بر روی نیاز مشتری

مشتری: نمی دانم علت گفتگوی ما چیست، چیزی نمی بینم که محصول شما بتواند برای ما انجام دهد. به نظر من کالای X برای ما بهتر کار می کند.

فروشنده: درست است آقا، می دانم که کالای X یک محصول عالی و خوب است. اما اجازه بدهید از شما بپرسم: مهم ترین کاری را که می خواهید این کامپیوتر برای شما انجام دهد چیست؟

مشتری: اولین چیزی که نیاز داریم این است که سطوح بهره وری کارمندان خود را در ۱۵ کشور بررسی کنیم و بعد از آن یک استاندارد معمولی برای مقایسه ی آنها پیدا کنیم.

فروشنده: جناب، با عرض پوزش، شما کامپیوتری می خواهید که ظرفیت پایین تری از کامپیوتر X نیاز دارد. اعتقاد من Y است که بسیار ارزان تر از X است و برای کارهای شما بسیار موثرتر است. اگر روزی هم نیاز به تغییر کارکرد در سطوح بالاتر و پیچیده تر داشته باشید، ما می توانیم آن را برای تان ارتقا دهیم.

در این سناریو، خانم فروشنده در تمرکز بر روی نیاز مشتری موفق بوده است. او نمی خواهد کالایی را به مشتری بفروشد، که به آن نیاز ندارد، بلکه می خواهد مشکل را سریع حل کند.

فروش مثبت، فروشی است که نیازها و خواسته های واقعی مشتری را برطرف می کند. فروش مثبت به معنای آگاه کردن مشتری از نیازهایی است که از آن اطلاع ندارد. همچنین به این معنی است که شما مشکل و مساله را اعلام می کنید تا مشتری از حق و حقوق خود آگاهی بیشتری داشته باشد.

خلاصه ی مواردی را که در برخورد با نیاز مشتری باید در نظر داشته باشید به شرح زیر است:

۱.اگر شما معتقد نیستید که جنس یا محصول شما می تواند مشکل مشتری را حل کند، مشتری نیز قطعا به این مساله اعتقاد نخواهد داشت.

۲.به طور مطلق با خودتان و مشتری صادق باشید. اگر نمی توانید مشکل مشتری را حل کنید وانمود نکنید که می توانید؛ زیرا مشتری خیلی زود متوجه می شود که شما نمی توانید.

۳.مشکلات مربوط به آینده را در آینده حل کنید. به منظور فروش مناسب، بر روی وضعیت فعلی تمرکز کنید. خوب است مشتری بداند که شما ظرفیت فکر کردن به بحث های آینده را دارید، اما مشتری را نقطه ی تمرکز بحث های آینده ی خود قرار ندهید.

۴.در مورد حقایق و موضوعات اصلی، طفره نروید، مطمئن باشید که می دانید درباره ی چه چیزی صحبت می کنید. شما ممکن است با یک مشتری خبره و زرنگ مواجه شوید که می داند روش معامله ی بهتر، درک کردن اعتماد شما به چیزی است که می فروشید. بنابراین با آمادگی و تعهد کامل به دنبال هدف ایجاد فروش باشید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *