لوگوی ایده پردازان
لوگوی ایده پردازان
عبارت مورد نظر را وارد کنید...
شاید برای شما جالب باشد
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۰۳
284 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: تزریق انرژی به مکالمات فروش

در هر بحثی، مثل بحث های روزانه با مشتریان، یک روش خاص مکالمه و صحبت وجود دارد. در این روش، زبان مورد استفاده، سرعتی که با آن کلمات ادا می شوند و حرکات بدن، می تواند تاثیر بسزایی در نتیجه ی فروش داشته باشد. اگر از ریتم مکالمه خارج شوید، جریان بحث را به هم می زنید و برقراری ارتباط را سخت می کنید.

بگذارید یک مثال بزنم، یکبار شخصی را دیدم که به دو نفر مدیر اجرایی چیزی می فروخت. قرار آنها در انتهای یک روز طولانی و سخت کاری بود. هوا به شدت گرم بود و وقتی فروشنده از ماشینش پیاده شده، پشت لباسش از عرق خیس شده بود. می توانستم حدس بزنم چیزی که او می خواست این بود که به خانه ی خنک خود برگردد.

در جریان این مکالمه دو چیز ناراحت کننده وجود داشت. اول اینکه انرژی و اشتیاقی وجود نداشت. فروشنده همه چیز را درست انجام می داد، سوال های درستی می پرسید، به مدیران اجازه ی صحبت می داد، می خواست مشکل شان را حل کند اما از ابتدا، لحن صدایش یکنواخت بود و آرام صحبت می کرد. او روی صندلی اش افتاده بود و کمتر تکان می خورد.

نکته ی دوم این بود که او لهجه ی خاصی داشت و هیچ چیز تازه ای در مورد زبان مورد استفاده ی او یافت نمی شد. جای تعجبی نداشت که در انتهای معامله یکی از مدیران اجرایی گفت: “من برای کار شما ارزش زیادی قائل هستم. اما فکر نمی کنم به در ما بخورد.”

چند نکته ی مهم در این تجربه وجود دارد:

  • شخصی که لحن صدایش خوب باشد، معامله را می برد.
  • مهم نیست که چقدر خسته و بی حال هستید.وقتی فروش را آغاز می کنید باید تمام انرژی خود را بکار بگیرید. کمبود انرژی همیشه تاثیر معکوس دارد.

فروش مثل بازیگری است. قبل از اینکه بازیگر به روی صحنه برود، ورزش های انرژی زا انجام می دهد. گاهی در یک اتاق می دود و فریاد می زند. شاید احمقانه به نظر برسد، اما باور کنید جواب می دهد و وقتی بر روی صحنه می رود، از طریق عملکردش انرژی به شنوندگان منتقل می شود. در هنگام فروش، نیاز به روش موثری مثل هنرپیشه ها دارید.

چگونه می توانید انرژی خود را در زمان فروش بالا ببرید؟

۱.قبل از فروش، کمی ورزش کنید. سعی کنید زود برسید و قبل از رفتن به سر قرار، چند قدم راه بروید. ورزش کردن آدرنالین شما را افزایش می دهد و به شما انرژی کافی می دهد.

۲.در صورت امکان، یک برنامه ی ثابت ورزشی برای خود داشته باشید. ورزش وقت شما را زیاد نمی گیرد، اما می تواند تفاوت عجیبی در انرژی شما برای کار ایجاد کند.

۳.اگر قبل از فروش و آغاز آن غذا نخورده اید، یک خوراکی سبک میل کنید. یک تکه شکلات یا میوه می تواند سریعا به شما انرژی دهد.

۴.به یاد داشته باشید که چرا می خواهید بفروشید. دلیل شما فقط دریافت پورسانت نیست، شما انگیزه ی قوی تری دارید و آن هم کمک به مشتری است تا مشکلش را حل کند.

حالا که انرژی کافی را بدست آورده اید، وقت آن است که به آرامی مذاکره را شروع کنید.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

با عضویت در خبرنامه ایده‌پردازان می‌توانید از آخرین اخبار و ویدئوهای ایده‌پردازان مطلع شوید.

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید
guest
0 دیدگاه
Inline Feedbacks
مشاهده همه نظرات