ایده پردازان
ایده پردازان
عبارت مورد نظر خود را جستجو نمایید
B2B bertonix content marketing dmark Google Ads host HTML ISP NLP PR pwconf startupgrind video marketing آداب اداری اثر مرکب احتیاط در ریسک کردن است! اخبار جعلی اخبار جعلی و کسب و کارها اخلاق در کار از خوب به عالی استارتاپ گرایند استخدام استراتژی اقیانوس آبی استراتژی های اثر بخش تبلیغات استرس استودیو ایده پردازان استوری اینستاگرام اشتراک‌گذاری محتوا افزایش دنبال کننده در اینستاگرام افزایش ممبر الوپیک انتقاد اندروید انگیزه ایجاد انگیزه در کارکنان ایده ایده های جدید برای توسعه‌ ی کسب و کار در اینستاگرام ایده پردازان ایده پردازم ایلان ماسک و ده قانون موفقیت او ایمیل مارکتینگ اینستاگرام اینستاگرام مارکتنیگ اینستاگرام مارکتینگ بازار ارز بازار بورس بازار سکه بازاریابی بازاریابی ایمیلی بازاریابی اینترنتی بازاریابی تلفنی بازاریابی در وکالت بازاریابی دیجیتال بازاریابی رویدادی بازاریابی سال ۲۰۲۰ بازاریابی محتوا بازاریابی مستقیم بازاریابی ویدیویی بازاریابی ویروسی بازاریابی چریکی بازیچه دست دیگران نباشید بحران کسب و کارها برتونیکس برنامه ایده پردازان برنامه نویسی برند سازی برندسازی شخصی بهانه بی بهانه بهینه سازی محتوا بهینه سازی موتور جستجو بهینه سازی گوگل بیت کوین تامین تجهیزات تبلیغات تبلیغات بازاریابی تبلیغات در گوگل تبلیغات کلیکی تجارت الکترونیک ترفندهای موفقیت تواضع توانمندسازی توسعه کسب و کار تولید محتوا تولید محتوای ویدیویی توییتر تپ‌سی تکنیک فروش تکنیک های وبلاگ نویسی تیزر تبلیغاتی تیم کوک و ده قانون موفقیت او جذب مشتری جعل خبر جف بزوس و ده قانون موفقیت او جلسات کاری جلسه حفظ تمرکز کارمندان حمایت خانواده موفق خرده فروشی خلاقیت خلق بهترین سال زندگی خودافشایی داستان های یک مدیر مارکتینگ دروغ رسانه ای ده قانون موفقیت بیل گیتس دورکاری دورکاری شرکت ها دیجیتال مارکتینگ دی مارک دینامیت موفقیت راه های بهبود نتایج جستجوی گوگل راهکارهای رشد کسب و کار راهکارهای مدیریتی رخت ایرانی رسانه های اجتماعی رشد شخصی رشد غیرمنتظره فروش رفتار سازمانی مثبت رهبران ارزش آفرین رهبری روان‌شناسی روان‌شناسی مدیریت روان‌شناسی کار روزمرگی ریسک سرمایه گذاری زبان بدن زندگی به همین سادگی سئو ساخت موشن گرافیک ساخت هویت تجاری سازماندهی ساماندهی سخنوری سرمایه سلامت سوپر مارکت شبکه های اجتماعی شبکه‌های اجتماعی شکست کسب و کار شیرینی صفحه اول گوگل طراحی سایت طراحی لوگو طراحی محیط طراحی گرافیک طوفان فکری عادت عادت های مثبت عملکرد شغلی فرسودگی شغلی فرهنگ سازمانی فروش فروشنده باهوش فروشگاه اینترنتی فریلنسر فناوری فینتک قدرت بیان قدرت زمان قدرت فروش قدرت مذاکره قرارداد لینکدین مارکتینگ مارکتینگ پلن مارک زاکربرگ متقاعد کردن مثبت اندیشی مثل یک بیلیونر فکر کنید مجموعه ی کارآمد محتوا محصول مدیریت مدیریت بحران مدیریت ریسک مدیریت زمان مدیریت منابع انسانی مدیریت پروژه مدیریت کسب و کار مزیت رقابتی مسئولیت‌پذیری مستر تیستر مشاغل بازاریابی مشاغل محلی مشتری مداری مصاحبه معرفی کتاب منابع انسانی منابع مالی مهارت های تخصصی موتور جستجوی گوگل موتورهای جستجو موشن گرافیک موفقیت موفقیت در بازار کار موقعیت شغلی میوه فروشی نوآوری در مدیریت نکات مهم برگزاری جلسات نیروی کار نیلپر هاست و سرور هدف هشتگ همدلی هوش اجتماعی هوش خلاق واتس آپ وب فارسی وبلاگ نویسی وب مارکتینگ وبینار وقت شناسی ویدئو مارکتینگ ویدیو ویدیو مارکتینگ ویروس کرونا ویروس کرونا و دورکاری ویژگی های لازم یک مدیر پاپکو پخش زنده پول سازی با بازاریابی اینترنتی پویایی پیتر دراکر و ده قانون موفقیت او چطور با هر شخصی صحبت کنیم چه کسی تغییر را کشت چک و سفته کارآفرینی کارآفرینی زنان کارافرینی کارمند بد قلق کافه تهرون کتابفروشی کرونا کرونا و اقتصاد کسب و کار کسب و کار آنلاین کسب و کار خانگی کسب و کار موفق کسب و کارها در کرونا کسب و کارهای اینترنتی کسب و کارهای زنانه کسب و کارهای کوچک کسب و کار کوچک کلانا کلمات کلیدی کمپین حمایت کسب و کار کمپین‌های تبلیغاتی کپی رایتینگ گاو بنفش گزارش گل فروشی یوتیوب
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
450 بازدید
بدون دیدگاه
اشتراک گذاری

قدرت فروش: ۱۰ چیزی که هرگز نباید بگویید (۳)

در ادامه ی دو مقاله ی گذشته، ادامه ی مواردی را که در طول فرآیند فروش، به هیچ عنوان نباید به زبان بیاورید را توضیح می دهیم.

  • لازم نیست فرد دیگری در این باره چیزی بداند

من این جمله را، بارها و بارها از دهان فروشنده های زیادی شنیده ام. فکر نمی کنم جمله ی دیگری به اندازه ی این جمله، صداقت و درستی مشتری را از بین ببرد. مشتری ها کیج و خنگ نیستند.

آنها به خوبی می دانند که شما جزئیات گفتگو را با مافوق خود در میان می گذارید، در مقابل او نیز باید همین کار را کند. وقتی شما به او می گویید که یک رفتار نادرست انجام دهید، به این معنی است که به سازمان خود وفادار نباشد. اگر از او می خواهید پس شما هم همین کار را می کنید و وقتی شما به سازمان خود وفادار نباشید، چگونه می توانید به مشتریان خود وفادار باشید؟

بعنوان یک فروشنده، در انتهای روز آنچه برای شما می ماند صداقت و درستی است. هرگز آن را از خود دور نکنید. هر مشتری معقولی حین رفتار نیز این را درک خواهد کرد و شگفت زده خواهید شد که چگونه به راحتی کلمات شما نشان می دهد که صادق نیستید.

  • جزئیات مهم نیست

با گفتن این جمله، دیگران نمی توانند روی شما بزرگ فکر کنند. من به شدت پیشنهاد می کنم تا جایی که امکان دارد تمام جزئیات را دقیق در قرار داد ذکر کنید.

خودتان را آموزش دهید که بر روی جزئیات تمرکز کنید و آنها را طی فروش در نظر بگیرید؛ چرا که اگر به جزئیات بی توجه بمانید، ممکن است مقدار زیادی فروش داشته باشید، اما نمی توانید مبالغ بیشتری ایجاد کنید و در طولانی مدت در هیچ شغلی نخواهید ماند.

در طی فرآیند فروش و با در نظر گرفتن جزئیات، بهتر است از این دست جملات را بگویید: “فکر می کنم ما می توانیم به وسیله ی ایمیل بر روی این جزئیات کار کنیم. من قرارداد را طراحی می کنم و بعد بر روی بندها و جملات آن بحث می کنیم.”

  • شما مجبورید این قضیه را بپذیرید

هیچ مشتری ای نمی خواهد از شما بشنود که شما مایل نیستید برای وی کاری انجام دهید. وقتی مشتری به شما می گوید: “من می خواهم که کالا را بعد از کریسمس تحویل دهید.” مشتری دوست ندارد شما روی این موضوع نظر بدهید و یا بحث کنید؛ چون انبار کالا آن موقع باز نیست.

بهتر است اینطور بگویید که “بسیار خوب، این کار برای ما مشکل است، اما اجازه دهید اول با سوپروایزرم صحبت کنم و بعد به شما اطلاع دهم.” اگر جواب سرپرست “نه” باشد، حداقل مشتری ناراحت نمی شود. گاهی اوقات پاسخ “بله” خواهد بود.

( منبع : قدرت فروش مثبت ، استفان شیفمن )

ادامه مقالات قدرت فروش مثبت را دنبال کنید…

پیوستن به خانواده ایده پردازان

مقالات مرتبط

مطالبی که شاید برای شما جذاب باشند

دیدگاه های شما

لطفا دیدگاههای خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *